Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:50:39 GMT

از بین بردن لکه عطر با فوت و فن های خانگی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۹۹۲

از بین بردن لکه عطر با فوت و فن های خانگی

رکنا: از بین بردن لکه عطر از روی لباس با این روش ها توصیه می شود.

در اینجا روشی بسیار آسان برای از بین بردن لکه عطر از روی لباس را به شما آموزش میدهیم. لکه زدی که از عطر روی لباس بوجود می آید به دلیل اسید موجود در آن می باشد.

در ظرفی آب و جوش شیرین بریزید و به مدت ده الی پانزده دقیقه لباس را داخل ظرف خیس کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوش شیرین ماده بسیار موثری برای از بین بدن لکه عطر روی لباس می باشد. بعد از خیساندن لباس به همان مدت که ذکر شد آن را با مواد شوینده بشویید.

روش دیگر اینکه در ظرفی آب و گلیسیرین را به مقدار مساوی مخلوط کنید و بگذارید چند ساعتی لباس در آن خیس بخورد و بعد با آب سرد و صابون آن را بشویید.

و اما روشی دیگر برای از بین بردن لکه عطر:

آمونیاک هم روشی است که برخی نتبجه گرفته اند و برای از بین بردن لکه عطر جواب می دهد. می توانید آن را نیز امتحان کنید. به این صورت که قسمت لک شده لباس را در آمونیاک خیس کنید سپس با مقداری آب سرد و مایع ظرفشویی بشویید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

2 زن رونالدو را رسوا کردند / در تنهایی سیاه فوق ستاره پرتغالی چه بر زن جوان گذشت؟ + عکس عروسی در اصلاندوز به عزا تبدیل شد! پشت پرده توقیف آمبولانس در اهواز توقیف آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز / پلیس راهور تکنسین ها را دستگیر کردند! این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس دفن جسد عاشق و معشوق معروف اتفاقی عجیب در دنیای پزشکی / این زن دیگر صدای مردان را نمی شنود! شکایت بازیگر سرشناس سینما علیه غول تهیه کنندگی / او ادعای بی عفتی کرد+ عکس سرقت بی ‌رحمانه با بیهوشی کردن 20 مسافر اتوبوس در جاده مشهد

منبع: رکنا

کلیدواژه: فوت توصیه لباس ساعت عطر عکس زن فیلم دختر جسد صبح آب پسر معلم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…