Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:58:41 GMT

با پیری زودرس مبارزه کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۹۰۴۰

با پیری زودرس مبارزه کنید

رکنا: برای پیشگیری از پیری زودرس این غذاها را در سبد غذایی تان قرار دهید.

غذا خوردن آدابی دارد که با رعایت آن می‌توان از پیری زودرس جلوگیری کرده و بدن سالم‌تری داشته باشیم.

دهان انسان گُمرک بدن انسان است که در آنجا غذاها تفتیش شده و قرنطینه می‌شوند. همچنین ورود عوامل مضر و ناسازگار و موذی را به بدن گزارش می‌دهد و غذاها را آماده هضم و جذب می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس ذائقه بهترین مفتشی است که ورود غذاهای تلخ، گس، شور، تند، شیرین و ترش را نه‌تنها به شما گزارش می‌دهد بلکه به سلطان غدد یعنی نخود مغز نیز گزارش می‌دهد تا هورمون مخصوص هضم آن را به کار وادار کند و نیز چنانچه جسم موذی و سم به‌همراه غذا است از همانجا به‌وسیله استفراغ بیرون آید.

بزاق هم خواص زیادی دارد. یکی از آنها تبدیل نشاسته به قند است. چنانچه نان را مدتی در دهان تحت تأثیر بزاق قرار دهید تبدیل به قند شده و شیرین می‌شود. اثر بزاق منحصراً روی نشاسته نیست بلکه سایر مواد را هم برای هضم آماده می‌سازد.

یکی دیگر از خواص بزاق ضدعفونی کردن است. اخیراً دانشمندان آلمان توانسته‌اند از کشت بزاق مواد میکروب‌کش تهیه نمایند. پس لازم است شما غذا را مدتی در گمرک‌خانه بدن نگاه دارید و خوب آنها را بجوید و با بزاق مخلوط سازید تا خوب غذا هضم شود و دچار بیماری نشوید.

کسانی که تند غذا می‌خورند مبتلا به لک‌های صورت می‌شوند. چنانچه حامله باشند، نوزادشان ممکن است لکه‌هایی داشته باشند. یکی از عوارض تند غذا خوردن سکسکه است.

کسانی که تند غذا می‌خورند و آن را نجویده می‌بلعند اغلب دچار یبوست و زخم معده می‌شوند و بالعکس کسانی که آهسته غذا می‌خورند دیر پیر می‌شوند، عمر طویل دارند، به زخم معده دچار نمی‌شوند و کمتر دچار یبوست می‌شوند. پس باید غذا را با تأنی و صبر و حوصله خورد و آن را با دندان سایید و با بزاق مخلوط کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

2 زن رونالدو را رسوا کردند / در تنهایی سیاه فوق ستاره پرتغالی چه بر زن جوان گذشت؟ + عکس عروسی در اصلاندوز به عزا تبدیل شد! پشت پرده توقیف آمبولانس در اهواز توقیف آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز / پلیس راهور تکنسین ها را دستگیر کردند! این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس تصادف عجیب و مرگبار اتوبوس مسافربری با تانک + عکس مرگ وحشتناک 8 مرد، زن و کودک در خراسان رضوی تیرباران یک معلم در قم + عکس قربانی فیلم / شکنجه دختران و پسران توسط سربازان صهیونیستی

منبع: رکنا

کلیدواژه: دندان پیشگیری دانشمندان مبارزه پیری زودرس دندان عکس زن فیلم دختر جسد صبح آب پسر معلم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران سیل آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد

دریافت 37 MB کد خبر 6087090

دیگر خبرها

  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • باران سیل آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ورزش ممکن است پیری را معکوس کند