Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری در رابط سوء برداشت سخنانش درباره برداشتن نرده‌های نمازجمعه تهران از میان مردم و مسئولین گفت: به نظرم این کار، حرکت خوبی است و در حال انجام شدن است چراکه این کار برای نخستین بار در آذربایجان  و تبریز به وسیله نماینده ولی فقیه در این استان انجام شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، ما هم برای انجام این کار تشکر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اظهارات من به این دلیل بود که بگویم این کارها، کار‌های بسیار مهمی نیست که ما احساس کنیم که کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم و با برداشتن چند نرده مغرور شویم و برداشتن نرده‌ها از میان مسئولین و مردم کمی دیر هم انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت سخت معیشتی مردم اظهار کرد:  رئیس جمهور چندی پیش شعار‌های از قبیل حقوق شهروندی و یا اعتدال دادند، اما آن‌ها را به جایی نرساندند و امروز کمر اکثریت مردم زیر بار سنگین گرانی شکسته است و فریاد آن‌ها به جایی نمی‌رسد، در این میان برخی با استفاده از خط قرمزها، رانت‌هایی انجام می‌دهند و اینطور می‌شود که فاصله طبقاتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی در دیدار با هنرمندان به مناسبت عید نوروز گفت:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهر محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند رسالت خود را در ترویج این سنت الهی انجام دهند و منادیان نماز جمعه باشند. حجت الاسلام محی الدینی افزود:استفاده از ظرفیت هنرمندان در حوزه‌های مختلف مانند نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و ... در میعادگاه نماز جمعه تاثیر خوب و مثبتی دارد. امام جمعه مهریز در این نشست بر تقویت کانون‌های مساجد که متولی آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است تاکید کرد. وی در ادامه به اتحاد و وحدت مردم شهرستان تاکید کرد و بیان داشت:مردم نگاه شهرستانی به این شهرستان با ظرفیت‌های مختلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند