Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید‌احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد پس از دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و پرهیزکاری به فرا رسیدن سالروز شهدای هسته‌ای کشور اشاره و گفت: استکبار جهانی در برابر توان دانشمندان هسته‌ای ایران زانوی تسلیم زد و چاره ای جز ترور آنان نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیشرفت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی اشاره و افزود: شهید کردن چهار دانشمند هسته‌ای ایران به این معنا است که سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانستند اقتدار ما را ببینند.

آیت‌الله میرعمادی به توطئه‌های چهل ساله دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری تمام محاسبات آمریکا و اسراییل علیه ایران غلط بوده است چراکه آمریکا به شاه قول داد ایران به جزیره ثبات او تبدیل خواهد شد اما این وعده هرگز محقق نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه آمریکا وعده دسترسی صدام به تهران را پس از سه روز حمله به ایران داده بود اما این جنگ نابرابر هشت سال طول کشید، ادامه داد: دلیل اشتباهات مکرر آمریکا در قبال ایران تفکر مادی، هوای نفس و توطئه‌های شیطانی این کشور است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که مردم ما با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب تا آخر ایستاده‌اند اما مسئولان نیز باید مراقب باشند رفتار آن‌ها موجب رنجش مردم نشود، تصریح کرد: مسئولان باید قدری در رفتار خود تجدیدنظر کنند چراکه امروز برخورد برخی از آنان موجب رنجش مردم می‌شود

تکیه بر ظرفیت داخلی موجب شکوفایی اقتصاد می‌شود

این مفسر قرآن کریم با ذکر این مطلب که با رفتار صادقانه از دادن وعده‌های خلاف واقع به مردم پرهیز کنند، یادآور شد: تجربه چهل ساله انقلاب ثابت کرده می‌توان با وحدت و انسجام بر مشکلات غلبه کرد و این سال ها نیز با طرح مساله اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب، تکیه بر ظرفیت های داخلی موجب شکوفایی اقتصاد شده است.

وی نظام اسلامی ایران را دارای آرمان‌های والا، رهبری آگاه و با بصیرت، ملت هوشیار و حاضر در صحنه، جوانان پای کار و دانشمندان هسته‌ای دانست و افزود: چهل سال از اقتدار ایران اسلامی می‌گذرد و شاهد پیشرفت‌های روزافزون کشور هستیم.

آیت‌الله میرعمادی به سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران اشاره و با ذکر این مطلب که مقام معظم رهبری در این سال‌ها خطبه‌هایی ایراد کرده اند که الگو بوده است، تصریح کرد: رهبر انقلاب همواره مهم‌ترین موضوعات جامعه را در نمازجمعه مطرح کرده اند که این نشان می‌دهد نماز جمعه خار چشم دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان به ویژگی‌های نمازجمعه شایسته جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه باید خضوع و خشوع مردم را نسبت به خدا افزایش دهد و با ایجاد معنویت آرامش بخش دل‌ها باشد این در حالی است که ویژگی دیگر، هدایتگری مردم به راه صحیحی است به این معنا که نماز جمعه باید موجب استحکام اخلاق و بصیرت عقاید شود.

زینب کبری(س) عارف به حقیقت توحید بود

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به سالروز ولادت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: این بانوی بزرگ، الگوی ماندگار بصیرت، صبر و ایثار یک زن مسلمان است.

این مفسر قرآن کریم به القاب حضرت زینب(س) همچون عقیله بنی هاشم و عابده‌ی آل علی‌(ع) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار زنی عارف به حقیقت توحید و خداشناس بوده و امروز بانوان جامعه باید از سیره وی الگو بگیرند.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی نمازجمعه خرم آباد آیت الله میرعمادی امام جمعه شهدای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ پایان مسابقات منطقه‌ای قران عترت ونماز مدارس ابتدایی دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان