Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام در چارچوب هفته دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات باید در حالی به مصاف یکدیگر بروند که شاگردان کی روش با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در رده نخست جدول گروه B این رقابت‌ها قرار دارند و ویتنامی‌ها بدون امتیاز و تفاضل گل ۱- در رده سوم قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه مطرح laodong ویتنام با انتشار گزارشی درباره این مسابقه نوشت: تیم ملی ویتنام برای حضور در مرحله حذفی و حذف نشدن، باید از شاگردان کی روش پرتغالی امتیاز بگیرد و به همین دلیل پارک هانگ سئو کره‌ای (سرمربی تیم ملی ویتنام) تمرینات ویژه‌ای برای بازیکنانش در نظر گرفته و همچنین فیلم بازی ایران مقابل یمن را به آن‌ها نمایش داده تا بازیکنان آنالیز دقیقی از تیم ایران داشته باشند.

سرمربی کره‌ای روی نقاط قوت تیمش تاکید زیادی دارد و از سوی دیگر به بازیکنانش دستور داده تا نقاط ضعف را برطرف و با قدرت به مصاف تیم ملی ایران بروند. همچنین کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مسابقه از ویتنام تعریف کرد و بازی با آن‌ها را سخت دانست. کی روش بیان کرد، تیم ویتنام از کادرفنی خوبی برخوردار است و بازیکنان صادق و متعهدی دارد، اما تیم ملی ایران هم آماده است و برای دومین بازی آماده می‌شود.

گفتنی است، دومان و ترانگ هوانگ، ۲ بازیکن ویتنام هستند که در بازی نخست کارت زرد دریافت کردند و از ملی پوشان ایران هم تنها رامین رضاییان تک کارته است، اما ۲ تیم مصدوم یا محرومی ندارند و می‌توانند با تمام بازیکنان در زمین حاضر شوند.

دیدار شاگردان کارلوس کی روش و پارک هانگ سئو، فردا (شنبه) ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام

ملی پوشان فوتبال ایران آماده دیدار با ویتنام/ سرمربی سابق پرسپولیس در کنار کی‌روش

ایران -ویتنام / دومین فینال تیم ملی در مرحله مقدماتی

انتهای پیام/

گزارش رسانه ویتنامی درباره تیم ملی فوتبال ایران و ویتنام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)