Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دستیار پیشین ژوزه مورینیو از مربیگری تیم فوتبال ناتینگهام فارست استعفا کرده است. ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناتنینگهام فارست که کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران را در اختیار دارد، با انتشار بیانیه‌ای از استعفای آیتور کارانکا سرمربی این تیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این باشگاه آمده که طرفین با توافق دوجانبه اقدام به فسخ قرارداد فی‌مابین کرده‌اند. طبق این بیانیه این دستیار سابق ژوزه مورینیو بوده که درخواست فسخ قراردادش را به باشگاه ارائه کرده و تیم دسته اولی فوتبال انگلیس هم با درخواست او موافقت کرده‌ است.

کارانکا در حالی به دوره مربیگری‌اش در ناتینگهام فارست پایان می‌دهد که این تیم در رده هفتم جدول چمپیونشیپ و فاصله‌ 4 امتیاز منطقه کسب سهمیه پلی‌آف صعود به لیگ برتر رسانده است. او در حالی تقاضای استعفا کرد که تیمش در آخرین بازی موفق شده بود صدرنشین جدول، لیدزیونایتد را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

رقیب استقلال به دنبال استخدام دستیار پیشین مورینیو

 

کارانکا روز هشتم ژانویه سال 2018 هدایت ناتینگهام فارست را برعهده گرفته بود.

انتهای پیام

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ژوزه مورینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد.

فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # فوتبال ، عادل فردوسی پور سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • حواشی فوتبال جهان
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد