Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@03:58:57 GMT

برخلاف میل‌ باطنی‌ام از پدیده جدا شدم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۹۵۲۰

برخلاف میل‌ باطنی‌ام از پدیده جدا شدم

بازیکن سابق تیم پدیده شهرخودرو گفت: به واسطه مشکلات شخصی مجبور شدم از پدیده شهرخودرو جدا شوم و از این باشگاه به‌خاطر درک شرایطم ممنون هستم.

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا خلعتبری ، در خصوص جدایی از پدیده شهر خودرو در نیم‌ فصل لیگ هجدهم گفت: در لیگ هجدهم با پدیده شهر خودرو خیلی خوب استارت زدیم و تا پایان نیم‌فصل جزو بالانشینان لیگ بودیم، شرایط به‌واسطه درایت یحیی گل‌محمدی و آرامشی که به تیم تزریق می‌کرد عالی بود، اما متاسفانه به‌خاطر مشکلات شخصی مجبور شدم این تیم خوب و هواداران دوست‌داشتنی‌ش را ترک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن سابق تیم پدیده شهرخودرو افزود: خوشحالم که مشکلات پدیده شهر خودرو با حضور حمیداوی حل شده و مطمئنم این تیم تا پایان لیگ هجدهم جزو مدعیان باقی می‌ماند و موفقیت‌های نیم‌فصل نخست، استمرار خواهد یافت، اگر مشکلات شخصی نبود، قطعا در پدیده شهر خودرو می‌ماندم، دلیل جداییم نه فنی بود و نه مالی.

وی تصریح کرد: باید از یحیی گل‌محمدی، مجتبی سرآسیایی و تمامی مدیران پدیده شهرخودرو که شرایطم را درک کردند و اجازه خروج دادند تشکر کنم، یک سال و نیم خوب را در کنار هواداران گذراندم و باید از آنها به‌خاطر تمامی لحظات خوبی که برایم ساختند تشکر کنم، بازی در پدیده شهرخودرو و زندگی در کنار این عزیزان یکی از بهترین خاطرات فوتبالی‌ام را رقم زد.

خلعتبری در خصوص موافقت یحیی گل‌محمدی با تصمیمش برای جدایی از پدیده شهرخودرو گفت: وقتی مشکلم را با گل‌محمدی در میان گذاشتم، ایشان به بهترین شکل شرایطم را درک کرد، باید از وی تشکر کنم، مطمئنم پدیده شهرخودرو با درایت گل‌محمدی همچنان در لیگ برتر می‌درخشد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خلعتبری محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

 دیروز گرم‌ترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی کشور در استان کرمان قرار داشتند! 

یعنی به طرز عجیبی در یک روز و در فاصله ۳۰ کیلومتری حدود ۴۹ درجه سانتیگراد اختلاف دمایی داشتیم.

همچنین از امروز تا روز دوشنبه ناپایداری جوی در استان داریم و باز هم هوا در برخی مناطق بویژه زرند، شهربابک، انار، کوهبنان و ارتفاعات جیرفت سرد می‌شوند تا جایی که مدیریت بحران استان به کشاورزان توصیه‌هایی داشت که کنترل دمای گلخانه‌ها و تنظیم سالن‌های پرورشی، کنترل سیستم‌های گرمایشی و تهیه سوخت کافی از آن جمله هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 
  • آرامش بازار اردبیل برخلاف شایعات معاندان در فضای مجازی
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/صدک‌بندی طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ صدک‌بندی طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی» معیار دهک‌بندی!
  • صدک‌بندی یارانه بگیران طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس
  • نکات اخلاقی مرحوم آیت‌الله ناصری درباره حُسن خلق