Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تخصصی و گردهمایی مدیران دوایر و روسای شعب استان با موضوع بررسی عملکرد 9 ماهه سال 97 و مقایسه با عملکرد سال 1396 برگزار گردید.

به گزارش صدای ایران در ابتدا مدیر کل استان ضمن عرض خدا قوت به همکاران و تاکید بر لزوم بررسی عملکرد دوره ای شعب و رفع سریع نواقص و ایرادات موجود ، در این راستا به مواردی از جمله نیاز جدی به تغییر و رشد نسبت به سال 96 ، لزوم تغییرات ثمر بخش در سیکل کاری و اجرایی شعب ، برنامه ریزی و اقدام در راستای ابقاء و ارتقاء درجه شعب در سال 97 ، دقت و برنامه ریزی شعب در پایان هر ماه در جهت حفظ ، جذب و جلوگیری از خروج منابع برای دستیابی به اهداف مشخص شده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاهدنیا درادامه کارکنان را به رعایت دقیق قوانین و مقررات سازمانی و نظم و انضباط در امورات شخصی و سازمانی توصیه کرد.
بنابراین گزارش در این همایش با ارائه آمار، عملکرد شعب در 9 ماه سال 97 و مقایسه با سال 96 در معیارهای منابع ، مصارف ، خدمات الکترونیک و وصول معوقات توسط دایره طرح و برنامه بصورت کامل تشریح و نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شعب به تفکیک شاخصها مورد ارزیابی قرار گرفت .
این گزارش می افزاید نماینده روسای شعب استان موارد و موضوعاتی ، را مطرح که توسط مدیر کل استان پاسخ داده شد و از آقای عبدالرضا کشاورزیان رئیس شعبه فرهنگ دامغان بعنوان رئیس شعبه نمونه استان در شاخصهای منابع ، مصارف ، خدمات الکترونیک و وصول معوقات قدردانی بعمل آمد .

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد

تجملیان، قائم مقام پیام رسان بله از بروز اختلال در عملکرد این پیام‌رسان خبر داده بود و اعلام کرد که رفع اختلال این پیام رسان در حال بررسی است.

همچنین پس بررسی‌های انجام شده، قائم مقام پیام رسان بله اعلام کرد که اختلال لحظه‌ای در عملکرد این پیام رسان برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا