Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:05:17 GMT

صعود آسان چین به یک هشتم نهایی جام ملتها

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۹۹۲۵

صعود آسان چین به یک هشتم نهایی جام ملتها

تیم ملی فوتبال چین با برتری مقابل فیلیپین، صعودش را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا قطعی کرد.

به گزارش مشرق، در دومین دیدار از روز هفتم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا، تیم‌های چین و فیلیپین از ساعت ۱۷ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برابر هم قرار گرفتند که در پایان چین با ارائه یک بازی برتر موفق به کسب برتری ۳ بر صفر شد و با ۶ امتیاز صعودش از گروه C را به مرحله بعدی قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عجیب‌ترین و خاطره‌انگیزترین نتایج جام ملت‌ها  

ستاره این بازی «ووی لی» مهاجم شماره ۷ چین بود که دو بار در دقایق ۴۰ و ۶۶ برای تیم تحت هدایت مارچلو لیپی گلزنی کرد. دیگر گل این تیم را نیز «یو دابائو» در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

این دیدار با قضاوت داوری از ژاپن برگزار شد که آلوارو سیلوا و فنگ ژیائو تینگ از چین کارت زرد گرفتند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا تیم ملی چین تیم ملی فیلیپین جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید

بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب، تیم‌های بورسیا دورتموند و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند.

اتلتیکومادرید با توجه به برتری ۲ بر یک در بازی رفت به دنبال حفظ نتیجه و صعود بود و در سوی دیگر دورتموند که به زنبورها مشهورند در خانه به دنبال جبران و صعود به جمع ۴ تیم پایانی یو سی ال بود.

دورتموند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در نیمه اول با گل‌های یولیان برانت در دقیقه ۳۴ و یان ماتسن در دقیقه ۳۹، دو بر صفر جلو افتاد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و این اتلتیکومادرید بود که با یک کامبک توانست جبران کند. ابتدا در دقیقه ۴۹ با گل به خودی متس هوملس، اختلاف به یک گل رسید و در دقیقه ۶۴ آنخل کوره آ با بازکردن دروازه دورتموند، بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۷۱، گل سوم دورتموند را وارد دروازه اوبلاک کرد تا زردپوشان آلمانی در این بازی دیدنی، ۳ بر ۲ از اتلتیکومادرید پیش بیفتند. در ادامه مارسل سابیتزر در دقیقه ۷۴، گلزنی کرد تا دورتموند ۴ بر ۲ از اتلتیکو پیشی بگیرد و دوباره اختلاف را به ۲ گل برساند.

در ادامه تلاش شاگردان دیگو سیمئونه برای کامبک دوباره نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ اتلتیکو را شکست دهد و با برتری ۵ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی