Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: قویا معتقدیم تلاش برای القا و تحمیلِ تفسیری نادرست از قطعنامه ۲۲۳۱ در مورد برنامه موشکی ایران رفتاری غیرمسئولانه است.

بهرام قاسمی جمعه شب در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در خصوص برنامه موشکی کشورمان، گفت: انتظار می‌رود فرانسه از تکرار ادعا‌های نادرست مخالفان برجام خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیپلمات ارشد کشورمان افزود: برخلاف ادعای سخنگوی وزارت خارجه فرانسه، نه برنامه موشکی ایران با اهداف غیرمتعارف پایه‌گذاری شده است و نه آنچه به عنوان حق طبیعی ایران برای تقویت توانمندی‌های علمی و دفاعی خود در قالب برنامه موشکی توسعه یافته است، برخلاف قطعنامه ۲۲۳۱ است. در هیچ بخشی از این قطعنامه، ایران از برنامه موشکی متعارف و دفاعی و کاربرد‌های علمی منع نشده است. ما قویا معتقدیم تلاش برای القا و تحمیل تفسیر و برداشتی نادرست از قطعنامه ۲۲۳۱ در مورد برنامه موشکی ایران رفتاری غیرمسئولانه است.

سخنگوی وزارت خارجه در پایان تأکید کرد: برنامه موشکی ایران دفاعی، ملی، متعارف و نه تنها قانونی است بلکه حق طبیعی ملت ایران به شمار می‌رود.   منبع: جماران 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرانسه بهرام قاسمی برنامه موشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟

به گزارش قدس آنلاین، در پی انتشار اخباری مبنی بر خروج هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی از دوحه، سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز (سه‌شنبه) با تکذیب این خبر از ادامه مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

«ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در این باره اعلام کرد: گفت‌وگوها میان طرفین در سطح تیم‌های فنی ادامه دارد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، او گفت: جدول زمانی مشخصی برای مذاکرات وجود ندارد، اما با شرکای خود به تلاش‌های میانجی‌گری ادامه می‌دهیم.

الانصاری ادامه داد: مشکلات میدانی در زمینه مذاکرات وجود دارد، اما دیدارها همچنان در دوحه ادامه دارد.

او درباره تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در نشست دوشنبه شورای امنیت نیز تاکید کرد: امیدواریم تصمیم شورای امنیت بر مذاکرات آتش‌بس منعکس شود.

این مقام قطری همچنین اضافه کرد: هیأت اسرائیل از دوحه خارج نشده و بخشی از هیأت همچنان در دوحه حضور دارد.


 

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • سخنگوی وزارت خارجه: تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه اقدامی مثبت است، اما ناکافی
  • سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛ تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه