Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی سرخپوشان پایتخت در قطر بیان کرد: سه شنبه ۱۸ دی به قطر آمدیم و در کمپ اسپایر تمرینات خوبی را برگزار کردیم. قرار است، یکشنبه ۲۳ دی ماه با یوپن بلژیک بازی کنیم. برانکو ایوانکوویچ تمرینات صبح و بعد از ظهر خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته و پس از تمرین صبح امروز (جمعه)، عصر بازیکنان مشغول ریکاوری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شدند تا آماده بازی با تیم بلژیکی شوند.

او افزود: یوپن هم در حال برگزاری اردوی ۱۰ روزه‌ای در قطر است و به دلیل حضور در اسپایر قرار است دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کنیم. به طور قطع مسابقه خوبی خواهد شد و این دیدار می‌تواند کمک‌ زیادی به ما کند. طبق برنامه کادرفنی تیم قرار است روز پنج شنبه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم که هنوز حریف دوم مان مشخص نشده، اما مربیان و به خصوص سرمربی تیم در حال تلاش است تا بازیکنان آمادگی بالایی کسب کنند.

قنبرپور ادامه داد: کمپ اسپایر خیلی خوب است و زمین چمن و امکانات فوق العاده‌ای دارد و به همین دلیل تمام تیم‌ها به دلیل آرامش و امنیتی که در این کمپ وجود دارد، به اسپایر می‌آیند و اردو هایشان را برگزار می‌کنند. در چند روز گذشته برانکو تمرینات خوبی را برای بازیکنان برنامه ریزی کرد و امیدوارم تا پایان به همین گونه باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد حضور بودمیر در اردوی سرخپوشان گفت: برانکو، ماریو بودمیر را صبح امروز به بازیکنان و کادرفنی معرفی کرد و قرار است پس از توافقات نهایی و امضا قرارداد به تهران بیاید تا همراه تیم در مسابقات حضور یابد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به بازیکنان جدیدی که وارد می‌شوند، باید فرصت داد تا خودشان را با تیم و کار‌های تاکتیکی هماهنگ کنند و به همین دلیل باید به آن‌ها زمان داد تا خودشان را با شرایط وقف دهند.

بیشتر بخوانید:

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/برانکو و خارجی ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

اعتصاب در پرسپولیس شکسته شد

انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم در قطر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...