Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@20:14:10 GMT

چین با کسب دومین پیروزی به مرحله حذفی صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۷۵۵

چین با کسب دومین پیروزی به مرحله حذفی صعود کرد

به گزارش پارسینه ؛ این دیدار از گروه C. جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه «محمد بن زاید» شهر ابوظبی برگزار شد و تیم ملی چین با هدایت «مارچلو لیپی» با حساب سه بر صفر تیم فیلیپین با سرمربیگری «اسون گوران اریکسون» را شکست داد.
فیلیپین که در دیدار نخست برابر کره جنوبی با شکست روبرو شده بود، بازی امروز را با شجاعت بیشتری آغاز کرد تا شاید با کسب امتیاز از چین به صعود امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقاومت فیلیپین در دقیقه چهلم از بین رفت و «وو لی» با ضربه‌ای فنی و تماشایی گل نخست این دیدار را برای چینی‌ها به ثمر رساند.
فیلیپین در دقایق اندک باقی مانده نیمه نخست، فرصت‌های خوبی برای جبران داشت که واکنش‌های «جون لینگ یان» درواز بان چین و بی دقتی مهاجمان فیلپین مانع از به ثمر رسیدن گل شد.
در نیمه دوم، برتری چین بر روند بازی حفظ شد و بار دیگر «وو لی» به زیبایی هرچه تمام‌تر گلزنی کرد تا ستاره چینی ها، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه ۸۱ «یو دابائو» که تنها ثانیه‌هایی از حضورش در میدان به عنوان بازیکن تعویضی می‌گذشت، سومین گل چین را به نام خود ثبت کرد.
در نهایت چین به برتری سه بر صفر رسید تا با ۶ امتیاز صعود خود را قطعی کند و فیلیپین نیز بدون امتیاز باقی ماند.
**ترکیب فیلیپین
آلوارو سیلوا، کارلوس آلبرتو (فیل یانگ)، جان پاتریک (مانوئل)، لوک وودلند، دایسوکه ساتو، استفان پالا، کوین اینگرسو، مایکل فالکسگارد، استفان شروک، پاتریک ریچلت (کروت دژون) و خاویر پاتینو
**ترکیب چین
جون لینگ یان، کی شی، لینپنگ ژانگ، فنگ ژیاوتینگ، وو لی، ژوری ژائو (یو هانچائو)، ژی ژنگ (چی ژونگو)، جونمین هائو، ژی وو، لین گائو (یو دابائو) و یانگ لیو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برد چین جام ملت ها جام ملتهای 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر