Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@04:04:55 GMT

نقشه عجیب بارسلونا؛ کوتینیو قربانی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۸۶۱

به گزارش ایلنا و به نقل از اونینگ استاندارد؛ باشگاه اسپانیایی بارسلونا علاقه مند به بازگشت ستاره 26 ساله سابق خود است و در راستای تامین هزینه این انتقال مایل است فیلیپ کوتینیو بازیساز برزیلی خود را به فروش برساند.

کوتینیو که در زمستان فصل قبل با انتقالی  120+40 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا نقل مکان کرد توانسته عملکرد مناسبی در این تیم داشته باشد اما امکان جایگزینی او با دیگر ستاره برزیلی یعنی نیمار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی اناری‌ها که در 3 فصل اخیر در لیگ قهرمانان اروپا ناموفق بوده‌اند آخرین قهرمانی خود را در حضور مثلث MSN به دست آوردند و با بازگرداندن نیمار می‌توانند دوباره این خط حمله‌ی آتشین را در ترکیب خود داشته باشند و به شانس اول فتح لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پدیده عجیب فضایی

ایتنا - محققان فضایی هنگام رصد کردن یک ستاره نوترونی مرده، با استفاده از یکی از قدرتمندترین میدان‌های مغناطیسی کهکشان، به پدیده عجیبی بر خوردند.
دانشمندان فضایی در گزارشی که از رصد کردن یک ستاره نوترونی مرده ارائه کردند مدعی شدند که این ستاره نوترونی یا «مگنتار» مرده، ناگهان زنده و فعال شده که این پدیده عجیب با دانش فعلی محققان همخوانی ندارد.

سیگنال‌های رادیویی عجیبی که در فاصله ۸ هزار سال نوری از نزدیک‌ترین مگنتار مشرف به زمین (XTE J۱۸۱۰-۱۹۷) برای ایستگاه ارسال شده بود دانشمندان را متوجه زنده شدن ستاره نوترونی کرد. این کشف با کمک تلسکوپ CSIRO در استرالیا انجام شده است.

یافته‌های پژوهش جدید حاکی از آن است که نور این مگنتار به طور دایره وار قطبش یافته و در فضا به شکل مارپیچ به نظر می‌رسد.

مگنتارها مانند تمام ستاره های نوترونی هنگام مرگ ستارگان بزرگ متولد می‌شوند. هنگامی‌که این ستاره‌ها سوختشان را برای همجوشی هسته‌ای هیدروژن به هلیوم در هسته‌هایشان مصرف می‌کنند، انرژی که از آن‌ها در برابر فشار داخلی گرانششان محافظت می‌کند، قطع می‌شود.

به‌گفته محققان نتایج پژوهش نشان می‌دهد ماده پلاسمای بسیار داغی بالای قطب مغناطیسی مگنتار وجود دارد که مانند یک فیلتر قطبشی عمل می‌کند. هنوز مشخص نیست پلاسما چه وضعیتی دارد.

دیگر خبرها

  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • سوپرگل ستاره سابق بارسلونا در لیگ پادشاهان (فیلم)
  • یک پدیده عجیب فضایی
  • سیتی بند فسخ هنگفت ستاره برزیلی را می‌پردازد