Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:38:23 GMT

شوخی توئیتر رم و بارسا در مورد لئو مسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۸۸۴

حساب رسمی توئیتر باشگاه رم، آرزو می کند لیونل مسی در ماه ژانویه راهی این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، طی سالهای اخیر توئیتر باشگاه رم ایتالیا حضوری فعال در این شبکه مجازی داشته و به جز پوشش اخبار و حواشی مربوط به جالوروسی، گاهی اوقات در مورد دیگر اتفاقات جذاب دنیای فوتبال نیز واکنش نشان می دهد که این رویه باعث افزایش محبوبیت آنها در بین دنبال کنندگان این شبکه مجازی نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما رابطه توئیتر رم با بارسلونا در این میان ویژه است. بعد از انتقال جنجالی مالکوم به بارسلونا، طرفین تا مدتی با یکدیگر در این رابطه شوخی می کردند و اکانت رم خواهان انتقال لیونل مسی به ایتالیا در پاسخ این رفتار بود.

 

امروز توئیتر شبکه اسکای اسپورتس از کاربران خود پرسید علاقمندید در صورت امکان، کدام بازیکن بزرگ در این ماه به ترکیب تیم مورد علاقه شما اضافه شود که توئیتر باشگاه رم سریعا این پاسخ را داد؛ لیونل مسی.

 

اما در ادامه اکانت رسمی باشگاه بارسلونا نیز با تمجید از پاسخ رم، این جواب را تایید کرد تا اینگونه دو باشگاه رابطه خوب خود را با یکدیگر نشان دهند.

 

بارسلونا لیونل مسی آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم