Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر جمعه در روز جشن پرستار که در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه دستگاه های ذیربط با اعلام آمادگی های لازم درصدد رفع معضل و مشکلات صنف پرستاران برآمده اند.
وی، پرستاری را از شغل های سخت و در عین حال ویژه دانست و خاطرنشان کرد: شاغلان در این حرفه با اینکه شبانه روز در تلاش و فعالیت هستند، اما باید به طور خاص از خانواده‌های این افراد تشکر کرد که همواره آنان را در طول این مسیر سخت همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی به مشکلات حوزه بیمه ای پرستاران اشاره و یادآور شد: حل مشکلات بیمه و مطالبات پرستاران تنها در گرو اجرای قانون است و رییس کمیسیون اصل 90 نیز پیگیر این موضوع هستند.
به گفته استاندار قزوین، برای برخی موارد لازم است که سازمان برنامه و بودجه با همکاری تامین اجتماعی ضمن شناسایی مشکلات موجود، درصدد رفع آنها برآیند.
زاهدی ضمن اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی در راستای حل مشکلات پرستاران، اضافه کرد: خوشبختانه برای پاسخ مناسب به مطالبات صنفی پرستاران، با وجود هم افزایی و اراده جمعی موجود، پیگیر رفع معضلات یاد شده هستیم.
9925/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تامین اجتماعی خانواده سازمان برنامه و بودجه کمیسیون اصل ۹۰ نمایندگان مجلس شورای اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم بصورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت‌ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستا‌ها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. امام در ابتدا به وسیله پمپ‌های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگرو‌ها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستا‌ها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگرو‌ها را ساماندهی کنیم و این آبی که سد‌ها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان