Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:51:36 GMT

واکنش عراقچی به نسبت به نشست ضدایرانی لهستان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۱۱۴۵

به گزارش ایلنا،‌ سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در توئیتر خود نوشت: ۱۸۹۲ لهستانی از ۱۹۴۲ تاکنون در قبرستان لهستانی‌ها در قلب تهران آرمیده‌اند. بیش از یکصد هزار لهستانی پس از آزادی از اردوگاه‌های کار اجباری استالین از راه ایران بازگشتند. قبرستان‌ها در ایران بعد از ۳۰ سال قابل جایگزینی هستند اما مردم تهران ۷۷ سال است که احترام میهمانان خود را نگاه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل مشغول به خود؛ رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

با وجود پدافند به موقع و نابودی چند ریزپردازنده و برقراری آرامش در اصفهان و تبریز، رسانه‌های خارجی سعی در بزرگ‌نمایی این عملیات شکست خورده دارند.

به گزارش ایسنا، آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است. در آخرین خبر، یکی از این رسانه‌ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

با این حال برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند. پدافند هوایی کشور بامداد امروز نفوذ ریزپرنده‌ها از نقطه نامعلوم را در آسمان اصفهان خنثی کرد و هم اکنون شرایط در اصفهان عادی است. در تبریز هم هیچ‌گونه انفجاری رخ نداده و پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شیء مشکوک اقدام به شلیک کرده است. خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا هم تکذیب شد. هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، اما برخی رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

در این بین رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی هستند، اما ماموریت القای ناامنی در ایران بر عهده رسانه‌های آمریکایی یا رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور سپرده شده است. در حالیکه اسرائیل برای جبران شکست خود در عملیات وعده صادق سعی کرده ابعاد این عملیات را کوچک جلوه دهد، این رسانه‌ها سعی دارند حمله ناکام چند ریزپرنده را بزرگ و حماسی جلوه دهند.

مسلما دشمن به هیچ وجه خواهان برقراری آرامش در ایران نبوده و از هر وسیله‌ای برای ایجاد ناامنی چه در واقعیت چه در اذهان مردم استفاده می‌کند که نمونه آخر آن در همین چند ساعت گذشته رخ داد و در حالیکه علمیات ریزپرنده‌ها بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید، دشمن با استفاده از رسانه‌های خود تلاش کرد آرامش مردم را به هم بریزد. رسانه‌های بیگانه از همان ابتدا که خبر اولیه وقوع انفجار‌های اصفهان منتشر شد، از وقوع انفجار‌های متعدد در شهر‌های مختلف ایران خبر دادند که البته در این زمینه هم موفقیتی بدست نیاوردند. CNN به نقل از منابع آمریکایی نوشته که این کشور از حمله اسرائیل به ایران خبر داشته است. خبرنگار اسرائیلی که به نقل از ABC مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به ۷ شهر ایران بود، توییت خود را حذف کرد.

البته در اصفهان و تبریز و سایر شهر‌های کشور آرامش برقرار بود. تصاویر منتشر شده از لحظات طلوع آفتاب در اصفهان نشان می‌داد که این شهر در آرامش است. شرکت فرودگاه‌ها هم اعلام کرد که همه پرواز‌های فرودگاه مهرآباد و سایر فرودگاه‌های کشور به حالت عادی برگشته است.

تلاش برای بزرگ‌نمایی نفوذ چند ریزپرنده در حالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران این شجاعت را داشت که از قبل رسما اعلام کرد که پاسخ جنایت اسرائیل را خواهد داد و در شب عملیات وعده صادق نیز رسما انجام این عملیات را اعلام کرد، اما در مقابل اسرائیل در این مدت بزدلانه و مخفیانه به ترور مستشاران کشورمان در سوریه یا خرابکاری‌هایی مثل عملیات بامداد امروز پرداخت که این نشانه ضعف آنهاست.

دیگر خبرها

  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • ارتش اسرائیل مشغول به خود؛ رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!
  • ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل/ برتری تهران نسبت به تل‌آویو چیست؟
  • رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران