Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت کرد تا در کنفرانس ضدایرانی که قرار است ۱۳ فوریه در پایتخت لهستان شرکت کند.

وی همچنین وزیران خارجه برخی کشورهای عربی منطقه را به این کنفرانس دعوت کرده است.

یک مقام صهیونیست با تایید این خبر گفت نتانیاهو هنوز تصمیم نهایی خود را برای شرکت در این کنفرانس اتخاذ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو پیشتر در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد واشنگتن در تلاش است مقامات و چهره های ضدایرانی را برای شرکت در این نشست گردهم آورد. 

گفتنی است وزیر خارجه ایران در واکنش به طرح آمریکا برای برگزاری نشستی ضدایرانی در پایتخت لهستان گفت این لکه ننگ از دامان لهستان پاک نخواهد شد.

وی در پیامی توییتری نوشت: در شرایطی که ایران جان لهستانی ها را در جنگ جهانی دوم نجات داد، این کشور اکنون میزبانی سیرک مذبوحانه ضدایرانی را عهده دار شده است.

کد خبر 4510084

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران لهستان مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دیوید کامرون با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، ادعا کرد: پس از حمله وحشتناک ایران به (رژیم) اسرائیل سفر کردم تا همبستگی خود را نشان دهم.

وزیر خارجه انگلستان بدون اشاره به اقدامات غیرقانونی، تنش‌زا و بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه به بیان این نکته بسنده کرد که هر گونه واکنشی (به پاسخ ایران) باید تا حد امکان کمترین تاثیر را بر تشدید درگیری‌ها داشته باشد.

وی افزود که در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که ما باید تمرکز خود را بر دریافت کمک‌های بیشتر به غزه و خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) حفظ کنیم.

کامرون پیشتر هم در گفتگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفته بود که مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام (نظامی) هستند. امیدواریم که اقدام آنها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است، اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • نتانیاهو تلاش دارد برای بقا در قدرت منطقه را به جنگ بکشاند
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو توجهات را از غزه دور می‌کند
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران