Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از پانزدهم دی ماه به میزبانی کشور امارات آغاز شده است و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D. این رقابت‌ها با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق همگروه است.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل تیم ملی ویتنام در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا در صفحه اینستاگرام خود متنی را درباره وظایف ملی پوشان ایران منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پست اینستاگرامی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با مقابل ویتنام:

"متواضعانه به مصاف تیم ملی ویتنام می‌رویم. می‌دانیم تیمی که برابر ما قرار خواهد گرفت تیم خوبی است که پیشرفت بسیاری داشته است. چالش بزرگی داریم برای لذت بردن، سرگرم شدن و رقابت کردن. فکر نمی‌کنیم که دیدار آسانی پیش روی باشد، چون ما انسان‌های مغروری نیستیم. روحیه تیم ما همیشه فروتنانه بوده است. روحیه و دوستی موجود در تیم و کادرفنی ما را به یکی از قدرتمندترین خانواده‌های فوتبالی که در تمام زندگی ام داشتم تبدیل کرده است. اساس شخصیت ما احترام به سایر رقبا بدون توجه به نام آن‌ها است. اکنون هیچ چیز بالاتر از تمرکز و تعهد برای بازی ویتنام وجود ندارد. تمرکز و تعهد نسبت به مسئولیت‌هایمان، رویاهایمان و رویای میلیون‌ها ایرانی که ما را حمایت می‌کنند."

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام روز شنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دی ماه تیم ملی فوتبال یمن عراق سرمربی تیم ملی رقابت جام ملت های آسیا ایران تیم ملی فوتبال بازی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا فوتبال ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها