Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا امروز به مصاف ویتنام می‌رود. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019, از ساعت 14:30 امروز (شنبه) به مصاف ویتنام می‌رود. شاگردان کارلوس کی‌روش در حالی گام به این میدان می‌گذارند که در بازی قبل با برتری 5 بر صفر مقابل یمن, برترین و مقتدرانه‌ترین پیروزی دور گروهی مسابقات را تاکنون به نام خود ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی که در گروه D مسابقات با یمن, ویتنام و عراق همگروه است, برای بازی دوم خود بازیکن غایبی ندارد. علیرضا جهانبخش که بازی با یمن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود, مصدومیتش کاملاً برطرف شده و او می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ویتنام به میدان برود. بنابراین کی‌روش با در اختیار داشتن همه بازیکنانش با دست باز و به اصطلاح با سلاح پُر به جدال با ویتنام می‌رود.

حریف امروز تیم ملی در نخستین دیدارش با نمایش خوب مقابل عراق فراتر از انتظار ظاهر شده تا حالا ملی‌پوشان مدعی ایران با چشم دیگری به این تیم شرق آسیایی نگاه کنند. عراق که با قهرمانی در جام ملت‌های آسیادر سال 2007 جزو تیم‌های عنوان‌دار مسابقات به حساب می‌آید, در دیدار مقابل ویتنام اذیت و در دقایق پایانی موفق به شکست این تیم شد. در آن سو ایران در بازی قبل با برتری 5 گله مقابل یمن و ارائه یک بازی خوب خود را در اندازه قهرمانی جام نشان داد.

ویتنام به کسب یک امتیاز از این بازی چشم دوخته تا با پیروزی در بازی سومش مقابل یمن, بتواند خود را به عنوان یکی از 16 تیم صعود کرده به مرحله حذفی جام 2019 معرفی کند. این موضوع نشان‌دهنده کار سخت برترین تیم آسیا در این بازی است که قرار نیست به هیچ وجه با حریف دست و پا بسته‌ای بازی کند. تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این بازی صعودش را به مرحله حذفی قطعی خواهد کرد و فقط باید برای صدرنشینی در بازی سوم به مصاف عراق برود.

ایران با قرار گرفتن در جایگاه بیست‌ و‌ نهم دنیا در رده‌بندی فیفا برترین تیم قاره کهن است و ویتنام در رده صدم دنیا و هفدهم آسیا قرار دارد. قضاوت این دیدار برعهده محمدتقی الجعفری از سنگاپور است.

برنامه مسابقات امروز به شرح زیر است: (ساعت بازی‌ها به وقت ایران است)

شنبه، 22 دی‌ماه 1397
گروه D: ایران - ویتنام، ساعت 14:30، ورزشگاه آل نهیان ابوظبی
گروه D: یمن- عراق، ساعت 17، ورزشگاه شارجه
گروه E: لبنان- عربستان, ساعت 19:30، ورزشگاه آل مکتوم

کارلوس کی‌روش: مسئولان ایرانی نخواستند ماندن من طولانی‌تر شود/ به ویتنام و عراق فکر می‌کنم، نه کلمبیاگربه پیشگوی جام جهانی 2018 برنده بازی ایران و ویتنام را پیش‌بینی کرد + عکس

 

انتهای پیام/

 

R7878/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

ده بزرگی، گرمسیری، ساروی، رستمی و اسماعیلی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان