Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز جزئیات قتل دانش آموز شیرازی را تشریح کرد و گفت: این حادثه خارج از مدرسه رخ داده است. به گزارش جنوب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد کماندار ادامه داد: ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه متاسفانه یکی از دانش آموزان دبیرستان ارسنجانی در این ناحیه، خارج از محیط مدرسه به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول گفت: مقتول دانش‌آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است و قاتلین دانش‌آموزان هنرستان‌های جوانمردی و دستغیب به همراه یک نفر از اراذل بوده‌اند.

وی گفت: این دانش‌آموز پس از امتحان و با تعطیلی مدرسه، در راه رفتن به سمت منزل بوده است که با تعدادی از دانش‌آموزان دیگر مدارس درگیر می‌شود که متاسفانه منجر به قتل وی شد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز ابراز داشت: در پی این اتفاق بلافاصله مدیر دبیرستان مربوط در محل حاضر شد و مراتب را به اورژانس و پلیس اطلاع داده است .

کماندار خاطرنشان کرد: از آنجا که حادثه در بیرون از مدرسه رخ داده است، گزارش‌های تکمیلی باید توسط پلیس اعلام شود؛ همچنین علت درگیری هنوز مشخص نیست .

وی با تاکید بر اینکه مسئول حراست بازرسی و مرکز مشاوره آموزش و پرورش در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند اعلام کرد: یک نفر نیز مامور پیگیری موضوع از طریق کلانتری محل و پیمودن مراحل قانونی است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز ضمن ابراز تاسف از این حادثه اعلام کرد: به خانواده ها توصیه می کنیم مراقبت‌های لازم را اعمال کنند تا شاهد بروز اینگونه رویدادها نباشیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۲ میلیون دانش آموز حافظ کل قرآن هستند.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طرح ملی اتقان که مخفف «ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی» است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم است.
وی افزود: این طرح در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی،  بوشهر ‌و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

گفته شده تعداد شرکت کنندگان طرح اتقان در استان ایلام هزار و ۶۹۱ نفر، خراسان شمالی هزار و ۴۵۸ نفر، قم سه هزار و ۱۸۱ نفر، تهران هفت هزار و ۴۳ نفر، بوشهر چهار هزار و ۹۷۳ نفر بوده و در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶  در این طرح شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد