Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی که در گروه D مسابقات با یمن, ویتنام و عراق همگروه است، امروز در پی کسب دومین پیروزی و قطعی کردن صعودش به دور بعد است تا در دیدار نهایی تنها بدنبال صدرنشینی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 14:30 امروز (شنبه) به مصاف ویتنام می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کارلوس کی‌روش در حالی گام به این میدان می‌گذارند که در بازی قبل با برتری 5 بر صفر مقابل یمن, برترین و مقتدرانه‌ترین پیروزی دور گروهی مسابقات را تاکنون به نام خود ثبت کرده‌اند.

برای بازی دوم خود بازیکن غایبی ندارد. علیرضا جهانبخش که بازی با یمن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود, مصدومیتش کاملاً برطرف شده و او می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ویتنام به میدان برود. بنابراین کی‌روش با در اختیار داشتن همه بازیکنانش با دست باز و به اصطلاح با سلاح پُر به جدال با ویتنام می‌رود.

حریف امروز تیم ملی در نخستین دیدارش با نمایش خوب مقابل عراق فراتر از انتظار ظاهر شده تا حالا ملی‌پوشان مدعی ایران با چشم دیگری به این تیم شرق آسیایی نگاه کنند. عراق که با قهرمانی در جام ملت‌های آسیادر سال 2007 جزو تیم‌های عنوان‌دار مسابقات به حساب می‌آید, در دیدار مقابل ویتنام اذیت و در دقایق پایانی موفق به شکست این تیم شد. در آن سو ایران در بازی قبل با برتری 5 گله مقابل یمن و ارائه یک بازی خوب خود را در اندازه قهرمانی جام نشان داد.

ویتنام به کسب یک امتیاز از این بازی چشم دوخته تا با پیروزی در بازی سومش مقابل یمن, بتواند خود را به عنوان یکی از 16 تیم صعود کرده به مرحله حذفی جام 2019 معرفی کند. این موضوع نشان‌دهنده کار سخت برترین تیم آسیا در این بازی است که قرار نیست به هیچ وجه با حریف دست و پا بسته‌ای بازی کند. تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این بازی صعودش را به مرحله حذفی قطعی خواهد کرد و فقط باید برای صدرنشینی در بازی سوم به مصاف عراق برود.

ایران با قرار گرفتن در جایگاه بیست‌ و‌ نهم دنیا در رده‌بندی فیفا برترین تیم قاره است و ویتنام در رده صدم دنیا و هفدهم آسیا قرار دارد. قضاوت این دیدار برعهده محمدتقی الجعفری از سنگاپور است.

برنامه مسابقات امروز به شرح زیر است: (ساعت بازی‌ها به وقت ایران است)

شنبه، 22 دی‌ماه 1397
گروه D: ایران - ویتنام، ساعت 14:30، ورزشگاه آل نهیان ابوظبی
گروه D: یمن- عراق، ساعت 17، ورزشگاه شارجه
گروه E: لبنان- عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آل مکتوم

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام ملتها ایران و عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به یک‌چهارم قطعی شد

بازی‌های روز چهارم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد و در نهایت تیم‌ملی فوتسال ایران صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد، اما تکلیف تیم دوم گروه چهارم و تیم‌های صعودکننده گروه سوم همچنان مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز چهارم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا در مرحله گروهی (هفدهمین دوره مسابقات ملی قهرمانی قاره‌کهن) شنبه _یکم اردیبهشت_ در گروه‌های سوم و چهارم این تورنمنت برگزار شد که در نهایت تیم‌ملی فوتسال ایران صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد، اما تکلیف تیم دوم گروه چهارم و تیم‌های صعودکننده گروه سوم همچنان مشخص نیست.

گروه سوم:

قرقیزستان ۲ - تاجیکستان ۲

در نخستین دیدار تیم فوتسال قرقیزستان از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این بازی تاجیکستان ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم قرقیزستان موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند و در آخرین ثانیه‌های بازی هم با ثبت یک گل دیگر، بازی را به تساوی کشاند و از شکست گریخت.

کره‌جنوبی ۰ - ژاپن ۵

تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود ظهر روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید. ژاپن در دیدار نخست برابر قرقیزستان با نتیجه سه بر دو در برابر شکست خورده بود.

ژاپن با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و کره‌جنوبی بدون امتیاز چهارم است و شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد. ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی است برای صعود به مرحله بعد باید در دیدار نهایی برابر تاجیکستان که به عنوان شگفتی این مسابقات مطرح شده است قرار بگیرد و قرقیزستان هم با کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد.

گروه چهارم:

افغانستان ۳ - کویت ۳

تیم ملی فوتسال افغانستان در دومین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود روز شنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف کویت رفت و با نتیجه تساوی پرگل سه بر سه متوقف شد.

بدین ترتیب در گروه D تیم فوتسال کویت با ۴ امتیاز صدرنشین پس از ایرانِ صدرنشین در رده دوم قرار دارد. تیم ملی فوتسال افغانستان با یک امتیاز سوم است و بحرین هم بدون امتیاز و با تحمل شکست در هر دو بازی گذشته‌اش در رده چهارم قرار دارد.

بحرین ۳ - ایران ۵

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه شنبه _یکم اردیبهشت_ مقابل تیم ملی بحرین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست دهد تا به‌عنوان نخستین تیم گروه صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

در نیمه نخست این بازی تیم ایران از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشت اما خلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۲ تیم بحرین به گل رسید. شاگردان وحید شمسایی در همان دقیقه توانستند توسط علی رفیعی‌پور گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه بازهم تیم ایران فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه بحرین آورد اما این بار هم این تیم بحرین بود که موفق شد در دقیقه ۱۹ به گل برسد. تیم ایران در اواخر بازی یک پنالتی نقطه دوم هم تقدیم بحرین کرد اما باقر محمدی اجازه نداد این توپ وارد دروازه ایران شود.

در نیمه دوم ایران خیلی زود توسط مهدی کریمی به گل تساوی رسید. شاگردان شمسایی پس از گل تساوی فشار خود را روی دروازه حریف حفظ کردند و ۸ دقیقه مانده به پایان بازی موفق شدند توسط سعید احمد عباسی به گل برسند. چند ثانیه پس از این گل بحرین روی غفلت بازیکنان ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دو دقیقه بعد بهروز عظیمی با یک شوت سنگین توانست گل برتری ایران را به ثمر برساند تا ایران چهار بر سه پیش بیفتد. در ادامه تیم بحرین ۲ دقیقه مانده به پایان بازی سیستم پاورپلی (بازی پنج نفره) را در دستور کار قرار داد اما احمد عباسی روی اشتباه بازیکنان حریف توانست گل پنجم ایران را به ثمر برساند.

کد خبر 746457

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد