Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش و انصاری‌فرد یک‌جور‌هایی با هم در تیم ملی رقیب شده‌اند. کریم گهگاهی در پست وینگر راست بازی می‌کند و این یعنی او و علیرضا تبدیل به رقیب هم شده اند. دیروز فرصتی دست داد تا بتوانیم گپی مشترک با این دو بازیکن داشته باشیم. 

*کریم این شروع ما در جام ملت‌ها یک خط و نشان یا تهدید برای رقبا بود؟

نه به هیچ وجه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد ۵ گله ما مقابل یمن تهدیدی برای کسی نیست. ما کار خودمان را می‌کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و اصلاً به دیگران کاری نداریم. برد مقابل یمن نه تهدید بود، نه شاخ و شانه کشیدن برای رقبا و نه خط و نشان. الان نه حرف از قهرمانی می‌زنیم و نه رسیدن به مراحل بالاتر. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. الان بازی با یمن برای ما تمام شده و دیگر اصلاً به این مسابقه فکر می‌کنیم. نه می‌خواهیم درباره فینال حرف بزنیم و نه درباره بازی با عراق. تمام تمرکز ما بعد از برد مقابل یمن روی دیدار با ویتنام خواهد بود. به چیز دیگری غیر از این مسابقه فکر نمی‌کنیم.

*علیرضا نظر تو چیست؟ چقدر بی‌نقص و خوب بازی کردیم.

بله، به نظر من کلین‌شیت در این مسابقه خیلی مهم بود که امیدواریم ان‌شا‌ءا... ادامه داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های بعدی هم با اقتدار بازی کنیم و گلی از رقبای خود دریافت نکنیم.

*علیرضا وضعیتت چطور است؟ خیلی‌ها دوست دارند از وضعیت تو بدانند.

خدا را شکر کاملاً خوب هستم و مشکلی ندارم.

* از کدام بازی می‌توانی برای تیم ملی به میدان بروی؟

از بازی بعدی مقابل ویتنام می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم.

*چه خبر خوبی.

امیدوارم بتوام عملکرد خوبی برای تیم ملی داشته باشم.

*کریم! یمنی‌ها خیلی بازیکنان تیم ملی را می‌زدند. چرا؟

فوتبال است دیگر. در زمین بازی این اتفاقات رخ می‌دهد و کاملاً طبیعی است. به هر حال یمن از ما عقب افتاد و این مسئله بازیکنان آن‌ها را عصبی کرد. خدا را شکر که همه بچه‌ها سالم و سلامت هستند و خوشحالم که موفق شدیم بازی اول را آن‌طور ببریم.

*شادی به خاطر برد یمن تا کی ادامه داشت؟

همان شب مسابقه تمام شد و دیگر اصلاً به این مسابقه فکر نمی‌کنیم. وقتی از رختکن تیم خارج شدیم شادی ما تمام شده بود.

جهانبخش: نیم ساعت برای این بازی خوشحالی کردیم و تمام.

انصاری فرد: بله، دقیقاً همان‌طور که علیرضا می‌گوید. کی‌روش بعد از بازی در رختکن به ما گفت بازی با این تیم تمام شد و دیگر نباید به آن مسابقه فکر کنیم. او تأکید داشت که باید دیگر تمرکزمان روی دیدار با ویتنام باشد. ما اصلاً دیگر به یمن فکر نمی‌کنیم.

*در بازی با ویتنام هم باید منتظر چنین نتیجه‌ای باشیم؟

جهانبخش: به نظر من این بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود.

انصاری‌فرد: من هم با علیرضا موافق هستم. هر بازی شرایطش نسبت به بازی دیگر فرق دارد و نباید فکر کنیم، چون در دیدار با یمن با اختلاف برنده شده‌ایم می‌توانیم ویتنام را هم با اختلاف ببریم.

*جدیداً شما دو تا تبدیل به رقیب هم شده اید. کریم هم در پست وینگر راست بازی می‌کند.

انصاری‌فرد: قرار است از این به بعد هر دو در یک پست بازی کنیم.

جهانبخش: قرار است نصف من و نصف کریم در زمین بازی باشیم. (خنده جمع)

*یک سؤال درباره سعید عزت‌اللهی دارم.

جهانبخش: واقعاً جای سعید خالی است.

انصاری‌فرد: سعیدجان جایت خیلی خالی است.

*مهدی طارمی هم بعد از بازی عدد ۶ نشان داد و بعضی‌ها فکر کردند برای استقلالی‌ها کری می‌خواند ولی نگو برای سعید بود...

انصاری‌فرد: برای پرسپولیس نبود برای سعید بود.

جهانبخش: قبل از بازی مهدی با سعید صحبت کرد و گفت اگر گل بزنم آن را تقدیم به تو می‌کنم که دو گل زد و تقدیم به سعید کرد.

انصاری‌فرد: جای سعید خیلی در تیم ملی خالی است. می‌خواهم از اینجا به او بگویم خیلی دل‌مان برایت تنگ است. ان‌شا‌ءا... به آرزو‌های خوبت برسی. امیدوارم سعید خیلی زود خوب شود و بتواند برای تیم باشگاهی اش بازی کند. من هم در جریان بودم که قبل از بازی مهدی به سعید گفته بود اگر گل بزند آن را تقدیم به او می‌کند.

*راستی، توقع نداشتید تماشاگران بیشتری بیایند؟

جهانبخش: اکثراً که در ورزشگاه ایرانی بودند. خیلی خوب بود.

انصاری‌فرد: به نظر من هم هواداران خیلی خوب بودند و عالی از تیم ملی حمایت کردند.

*ولی انگار کم بودند.

جهانبخش: نه بابا کم نبودند. استادیوم خیلی بزرگ بود و به چشم نمی‌آمدند وگرنه زیاد بودند و اگر ورزشگاه کوچک‌تر بود، آن‌ها خیلی بیشتر به چشم می‌آمدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی بازی یمن شکر زمین سلامت شادی پرسپولیس تیم ملی ایران جام ملت های آسیا کریم انصاری فرد علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال در سال 1403 در شرایطی پیگیری شد که 4 بازیکن ملی‌پوش آبی ها به دلیل حضور در اردوی ایران و ازبکستان غیبت داشتند. سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در اردوی ایران برای دو بازی با ترکمنستان حاضر بودند و جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان ازبکستان هم برای بازی مقابل هنگ‌کنگ ایران را ترک کرده بود.

سه بازیکن استقلالی حاضر در تیم ملی ایران امروز به تهران برگشتند اما ماشاریپوف هنوز به ایران نیامده است.

با توجه به اینکه 4 ملی‌پوش استقلال بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر سریعا به اردوی تیم های ملی رفتند و استراحتی نداشتند، احتمالا این نفرات با کسب اجازه از کادرفنی استقلال یکی دو روز دیگر به تمرینات آبی‌پوشان اضافه خواهند شد.

باشگاه استقلال هم امروز در پستی نوشت: « با پایان فیفا دی نوروزی، ملی‌پوشان استقلال به تمرینات آبی پوشان بازمی گردند. از جمع چهار ملی پوش استقلال، این بار کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و در شب پیروزی تیم ملی کلین شیت کرد و جلال الدین ماشاریپوف نیز با بازوبند کاپیتانی ازبکستان در شب پیروزی تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ، باز هم یک گل ساخت.»

بی‌شک بازگشت 4 ستاره ملی‌پوش به تمرینات استقلال اتفاق خوبی برای نکونام خواهد بود؛ سرمربی استقلال می‌تواند با اضافه شدن حسینی، حردانی، ماشاریپوف و جلالی با ترکیب کامل‌تری تیمش را برای مسابقه با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی