Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: آموزش و امداد دو رکن مهم در خدمات جمعیت هلال احمر است و نیاز به برنامه ریزی و سیاست گذاری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، «محمد گل فشان» در آئین تقدیر و معارفه معاونان آموزش و پژوهش و امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد: حوزه آموزش در حوزه های بسیار مهم در هلال احمر است و وظیفه سنگینی به این بخش واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: کشور ایران یکی از کشورهای حادثه خیز است و اهمیت آموزش در حضور نیروها در بحران ها غیر قابل انکار است.



وی تصریح کرد: اهمیت این حوزه در واقع توجه به سلامت است همچنین حوزه امداد نیز از بخش های مهم است.



گل فشان بیان کرد: به طور کلی آموزش و امداد دو رکن مهم در خدمات جمعیت هلال احمر است و نیاز به برنامه ریزی و سیاست گذاری دارد.



وی خاطرنشان کرد: معاونان پرتلاش در دو حوزه ی آموزش و امداد و نجات دارای سوابق درخشانی بودند و تلاش های ارزنده ای را برجای گذاشته اند که ما قدردان تلاش های این دو معاون جمعیت هستیم که در اخلاق و منش نیک نیز سرآمد هستند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: در ادامه این مسیر، از تجارب معاون سابق آموزش و پژوهش با توجه به علاقه وی، در حوزه برنامه ریزی و سیاست آموزشی بهره مند خواهیم شد و امید داریم که در حوزه معاونت آموزش در قم به عنوان یک نماد کشوری که اندوخته هایشان از سرمایه گذاری جمعیت است، در راه رضایت خالق و خلق به خدمت بپردازد.


گل فشان عنوان کرد: معاون امداد و نجات نیز سابقه دیرینه ای در جمعیت دارد و خدمات ارزنده ای در طول سالها داشته و ایده ها و برنامه های خوبی در حوزه امداد به اجرا گذاشته شده است.



وی تصریح کرد: بی شک از نظریات و مشاوره های تخصصی ایشان همچنان استفاده می کنیم زیرا خرد جمعی عامل مهمی در موفقیت است.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این حوزه فعالیت های آموزشی جمعیت هلال احمر استان قم به آقای بهرامی واگذار می شود و تجربه وی در امور اجرایی راهگشای اهداف است.



وی بیان کرد: قطعا حضور آقای حسینی نیز در حوزه برنامه ریزی می تواند مکمل برنامه های آموزشی باشد و در این بخش تحول آفرین شود.



گل فشان افزود: امسال نگرش های جدیدی در برنامه های جمعیت ایجاد شد باید اجازه بدهیم جوانان وارد میدان شوند و استعدادها را بروز دهند و توانایی ها را به ظهور برسانند.



وی خاطرنشان کرد: سعید یعقوبی نیز سرپرست معاونت امداد معرفی شد که امید است در جهت ارتقای مجموعه موثر باشد و روند رو به رشدی را داشته باشیم.


.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم: جا به جایی در مسئولیت ها موجب تحول در همه بخش ها می شود.



نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم، در آئین تقدیر و معارفه معاونان جمعیت هلال احمر قم گفت: چرخش و جا به جایی در مسئولیت ها موجب تحول و تحرک در همه بخش ها می شود.



 حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری در آئین تقدیر و معارفه معاونین جمعیت هلال احمر قم با تقدیر از تلاش های معاونان آموزش و پژوهش و امداد و نجات جمعیت هلال احمر عنوان کرد: تمامی تلاش ها در جهت خدمت به جامعه ذخیره آخرت خواهد بود.


وی تصریح کرد: معاونت آموزش تحولات خوبی در جمعیت هلال احمر ایجاد کرد و طبق روایات باید سنت های خوب گذشته را یاد کرد و قدرشناس بود.



نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  استان قم اظهار کرد: در معاونت امداد و نجات نیز با تجربیاتی که وجود داشت کارها را به خوبی پیش رفت.



وی بیان کرد: سرپرست معاونت امداد و نجات نیز از جوان های پویا و فعال و موفق هستند و انتظار می رود به بهترین نحو فعالیت های گذشته را تداوم بخشند و با ایده ها و نو موجب ارتقای این حوزه شوند.



حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری خاطرنشان کرد: چرخش و جا به جایی در مسئولیت ها موجب تحول و تحرک در همه بخش ها می شود.



وی گفت: طبق روایتی اصل و اساس همه خوبی ها علم و دانش است همان گونه که اصل و پایه بدی ها بر اساس جهالت است.



نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: اگر در زندگی خود ضربه ای خوردیم از عدم علم کافی و وجود جهل بوده است در هر کجا از حضور عالمان و صاحب نظران بهره برده ایم به نتیجه رسیده ایم.


وی بیان کرد: روایات داریم هر کس بدون علم، فتوایی بدهد خود و دیگران را متضرر می کند این روایات بیانگر اهمیت علم و دانش در امور است.



حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری اظهار کرد: امید است با برنامه های راهبردی در بخش آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر هم شاهد تحولات بهتری باشیم.



وی تصریح کرد: هجرت و جا به جایی چه فردی و اجتماعی نتایج خوبی دارد و این انتقال و تغییرات در هر حوزه ای به حوزه دیگر انجام شود، کسی متضرر نمی شود.



نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد: تا زمانی که پیامبر (ص) هجرت نکرد نتوانست اسلام را گسترش دهد به همین دلیل مبنای اسلام را هجرت قرار دادند بی شک هر حرکتی که به سوی پیشرفت باشد تاثیرات مثبتی دارد.



وی در پایان با تاکید بر اهمیت بهره مندی از حضور جوانان در بخش های مدیریتی متذکر شد: جوانان باید تحرک و تفکر بیشتری داشته باشد تا زمینه پیشرفت را به دست بیاورند و به رشد و کمال برسند.


گفتنی است، پیش از این، سید حسن حسینی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قم بود که هم اکنون جای خود را به محمدرضا بهرامی معاون سابق امداد و نجات جمعیت هلال احمر داده است و در این مراسم سعید یعقوبی به سرپرست معاونت امداد و نجات معرفی و معاونان سابق این دو حوزه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه بیرجند نیروی هوایی رزمایش مراجع و علماء مراجع خراسان جنوبي چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان


سیدمحمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد