Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:48:34 GMT

ترامپ: فعلا وضعیت اضطرار ملی را اعلام نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۳۱۹۵

ترامپ: فعلا وضعیت اضطرار ملی را اعلام نمی‌کنم

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حالی این مساله را مطرح کرده که گفته به جای آن می‌خواهد منتظر شده و اقدام کنگره را ببیند.

ترامپ در جریان نشستی درباره وضعیت امنیتی در مرزهای جنوبی در کاخ سفید گفت: ما می‌خواهیم کنگره کارش را انجام دهد. آنچه در حال حاضر نمی‌خواهیم انجامش دهیم، اعلام وضعیت اضطرار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از شبکه خبری الجزیره، بخش‌های اصلی در دولت فدرال آمریکا در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۸ و پس از آن به حالت نیمه تعطیل درآمدند که بودجه آنها همزمان با درگیری و تنش میان ترامپ و دموکرات‌های کنگره بر سر تامین اعتبار برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک منقضی شد.

ترامپ خواستار بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری برای تامین اعتبار مذکور است.

ترامپ بر دیدگاهش مبنی بر اینکه حق دارد وضعیت اضطرار ملی اعلام کند، تاکید کرده و گفت: من به این زودی‌ها این کار را انجام نمی‌دهم.

وی همچنین تاکید کرد که آماده بررسی اصلاح مهاجرتی است اما تنها زمانی این کار را انجام می‌دهد که تامین بودجه برای ساخت دیوار مرزی را به دست آورده باشد.

همچنین ترامپ در چالشی جدید علیه منتقدان ایده ساخت دیوار و نحوه احداث آن تصویری از بخش جدید دیوار مرزی با مکزیک را منتشر کرد که فلزی بوده است.

ترامپ در توییت روز جمعه بار دیگر رسانه‌هایی که از نظر او اخبار جعلی منتشر می‌کنند را دروغگو خواند چراکه این رسانه‌ها مدعی شده‌اند که دولت ترامپ هیچ دیوار جدیدی نساخته است.

به همراه توییت جدید ترامپ تصویری از بخش جدید فلزی دیواری که ایجاد شده بوده و وی تاکید کرده است، این دیوار بسیار بلند، محکم و زیباست و هیچ کس نمی‌تواند از آن بالا برود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری

یاسر اکبریان  با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تامین آب آشامیدنی روستا‌های محروم، اظهار کرد: با بررسی و مطالعات فنی انجام شده ۱۶۲ روستا که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار نبودند شناسایی شد.
وی گفت: این روستا‌ها یا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند نبودند یا اگر آب آشامیدنی هم در دسترس بوده تاسیسات و منابع آب آنها ضعیف بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان استان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال‌جاری مشکل تامین آب آشامیدنی این روستا‌ها را بر طرف کنیم.
به گفته اکبریان آبرسانی به این روستا‌ها با هماهنگی بسیج سازندگی و خیرین و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۶۲ روستایی که شناسایی شده‌اند در همه شهرستان‌ها پراکنده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت