Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که هوای امروز صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط همراه با وزش باد است گفت : از فردا سامانه بارشی وارد استان می شود .

وی افزود : این سامانه همراه با بارش برف و باران خواهد بود که از روز دوشنبه فعالیت این سامانه در گردنه ها و مناطق کوهستانی شدت خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سلطانی دمای فعلی زنجان منفی 7 درجه است و در 24 ساعت گذشته آب بر با 12 درجه بالای صفر گرمترین و زنجان و ابهر با 9 درجه زیر صفر سردترین مناطق استان بودند.

انتهای پیام /ک

وضعیت جوی استان زنجان در 22 دی ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سی سی پور گفت: فردا تا ظهر چهارشنبه در مناطق دریایی استان با تشدید سرعت باد جنوب شرقی و طوفانی شدن دریا، ناپایداری‌های جوی و دریایی قابل توجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارش، خطر سیلاب موقتی در استان پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود فردا با توجه به شرایط خاص جوی و دریایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.

سی سی پور افزود: از لحاظ دمایی، فردا کاهش محسوس دمای بیشینه در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز گفت: با استقرار سامانه بارشی طوفان دریایی با وزش باد بسیار شدید شمال شرقی تا جنوب شرقی بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت (٣۴) نات همراه با رگبار شدید باران و رعدوبرق، تگرگ، تند باد لحظه‌ای و افزایش ارتفاع نزدیک ۳۰۰ سانتیمتر (۱۰ پا) در فراساحل تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس منطقه اثر شرق خلیج، فارس تنگه هرمز دریای عمان همراه خواهد بود.

وی افزود: بر اثر فعالیت این سامانه احتمال بروز خسارت و اختلال در تردد شناورها، آسیب و خسارت به تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در مناطق دریایی استان، تمهیدات لازم در مناطق دریایی و ساحلی استان را برای جلوگیری از خسارات احتمالی، خودداری از تردد شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی، تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای