Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در خصوص صحبت های اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر عدم رسیدگی هیات نظارت مجلس به  شکایات شورای نگهبان از محمود صادقی با بیان اینکه دقیقا نمی‌دانم منظور آقای کدخدایی چه بوده است، گفت: ما جلسه ای در خصوص شکایات شورای نگهبان از آقای محمود صادقی  تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات تصمیم گرفت که با حضور آقای کدخدایی جلسه ای دیگر تشکیل و موضوع در آنجا بررسی شود.

وی تصریح کرد: اگر توجه و بررسی نمی‌شد قطعا جلسه‌ای هم برگزار نمی‌شد، که اینگونه نیست. چند مورد از پرونده های آقای محمود صادقی نیز به قوه قضاییه ارجاع داده شده است. اگر آقای کدخدایی موضوعی مدنظر دارند، بفرمایند تا ما رسیدگی کنیم.

تشکیل جلسه مشترک با حضور شورای نگهبان و محمود صادقی

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار کرد: آقای صادقی گفته بودند که حاضرم اسامی شهود و نمایندگانی که چنین صحبت هایی که داشته اند را در حضور آقای کدخدایی بیان کنم.  قرار است در خصوص پرونده آخر ایشان جلسه مشترکی  با حضور آقایان کدخدایی و صادقی برگزار کنیم تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

جمالی افزود: پرونده آخر در این خصوص این بود که آقای صادقی اعلام کرده بودند عده ای، به عنوان رابطین شورای نگهبان می‌گویند می‌توانند مشکلات را حل کنند و ادعا می‌کردند، می‌توانند در پرونده‌های شورای نگهبان دخالت کنند.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای نگهبان قوه قضاییه مشکلات نمایندگان مجلس شورای اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

 مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله پایتخت این هیات امنا از ۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شورا‌های سراسر کشور که به روز شورا‌ها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیات امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیات‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و تاکید کرد: آغاز به کار این هیات‌های امنا در ۳۵۲ نقطه از پایتخت و با حضور ۷۳۵۰ نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره می‌تواند زمینه ساز هم افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهاد‌های ذیربط در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رییس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیات امنای محلات یادآور شد: اعضای این هیات متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیات‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای اسلامی شهر تهران است. از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیات امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تشکیل نخستین جلسه آنهم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود از این رو موضوع انتخاب ارکان هیات امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهاد‌های ذیربط از مهمترین محور‌های این جلسات به شمار می‌رود.

به گفته چمران، شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیات امناء محلات همراه خواهد بود؛ ضمن آنکه بعد از ظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

یادآور می‌شود اسفند ماه سال جاری دو همایش تحت عنوان آیین معرفی معتمدین شورای شهر تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و همایش تحت همین عنوان از سوی شهرداری تهران در تالار وزارت کشور نیز برگزار شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد