Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر سرمربی آرژانتینی، جاسوسی شاید غیراخلاقی باشد اما غیرقانونی نیست!

طرفداری- اوضاع برای مارچلو بیلسا در لیدز یونایتد به بهترین شکل ممکن در چمپیونشیپ پیش می رود. تیم او با 54 امتیاز صدرنشین است و هیچ بعید نیست لیدز یونایتد دوباره به لیگ برتر بازگردد. این هفته آنها با نتیجه 2-0 از سد دربی کانتی گذشتند اما این دیدار حواشی عجیبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Sporf؛ روز پنج شنبه باشگاه دربی کانتی از حضور یک فرد مشکوک در زمین تمرین خود خبر داد. جمعه صبح پس از بازجویی از این فرد، مشخص شد او کارمند باشگاه لیدز یونایتد است تا ثابت شود جاسوسی از طرف رقیب به زمین تمرین دربی کانتی فرستاده شده است. لیدزیونایتد ساعتی پیش با نتیجه 2-0 این دیدار را برد و بیلسا پس از بازی تایید کرد که او آن فرد مشکوک را به عنوان جاسوس راهی اردوگاه دربی کانتی کرده است. به نقل از اسکای اسپورت، بیلسا در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت:

با فرانک لمپارد (سرمربی دربی کانتی) صحبت کردم و او به من گفت که قوانین بازی جوانمردانه را رعایت نکرده ام. با این حال نظر دیگری دارم اما آنچه اهمیت دارد، نظر لمپارد و باشگاه دربی کانتی است. قطعا مسئولیت این اتفاق با من است چون شخصا از باشگاه خواستم کسی را به آنجا بفرستد. قبلا وقتی در تیم ملی آرژانتین بودم هم چنین کارهایی می کردم. از نظر قانونی، مشکلی ندارد فقط برخی با آن مشکل دارند و برخی نه!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا