Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ایرانی ها به واسطه بازیهای آسیایی سرخابی و ویتنامی ها به خاطر بازیهای زیر 23 از او چندان دل خوشی ندارند و او را با خاطرات بد به یاد می آورند.

ویتنام؛ هر چه بدت بیاد، سرت می آید

محمد تقی الجعفری داور 33 ساله اهل سنگاپور از سال 2012 وارد لیست داوران  فیفا شد. او در سال 2018 قضاوت دیدار نیمه نهایی  تیم ملی زیر 23  سال آسیا ویتنام –عراق را به عهده داشت که با اعلام پنالتی مشکوک و  نشان دادن کارت زرد به بوی تین دونگ و گل اکرم عفیف از روی نقطه پنالتی باعث شد ویتنام 2-1 عقب بیفتد؛ هرچند که در ادامه ویتنام بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی و راهیابی به فینال شد اما خاطره تلخ او فراموش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویتنامی ها که  دل خوشی از این داور سنگاپوری ندارند به او لقب "بد یُمن" داده اند  و با یورش خود به صفحه مجازی او باعث شدند صفحه خود را قفل کند به نوعی نفرت خود را پیش از این دیدار علنی کردند. به هر  حال قاضی دیدار مرگ و زندگی ویتنام الجعفری است. آن هم مقابل ایران، حریفی که مدعی قهرمانی آسیا است .

قاضی باخت سرخابی برابر السد

پرسپولیس و استقلال هر دو در ورزشگاه جاسم بن حمد تجربه داوری او را چشیده اند پرسپولیس با نتیجه سه بر یک در برابر السد بازی را واگذار کرده اند البته تقی الجعفری زیاد تاثیر گذار نبود ولی خاطرات روز بد فراموش نمی شود. اما استقلالی ها این داور اهل سنگاپور را  با خاطره ای تلختر می شناسند  کارت زرد او به  اعتراض دقایق آغازین به روزبه چشمی برای یک اعتراض ملایم در یک چهارم نهایی و کارت زرد دوم به چشمی جایی که استقلال یک گام تا بازگشت به آسیا و باخت السد فاصله داشت باعث شد شیرازه تیم شفر از هم بپاشد و ترمز این تیم در آسیا کشیده شود.

رکورد جالب در پنالتی؛ خوب برای طارمی، خطر برای روزبه !

آمار نشان می دهد محمد تقی الجعفری در 9 بازی 6 پنالتی گرفته است که تعداد کمی نیست و مدافعان هر دو تیم برای خطا در محوطه جریمه باید بترسند به ویژه اگر روزبه داخل زمین باشد یا مهدی طارمی در محوطه شش قدم حریف!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

تصمیمات داور ال کلاسیکو هم‌چنان مورد بحث اهالی فوتبال هستند؛ آیا توپ از خط دروازه رئال مادرید عبور کرد؟ پنالتی وازکز چطور؟ درست بود؟!

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

جدال دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات جنجالی داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. پاول فرناندز، کارشناس داوری ال‌کلاسیکو که عملکرد سزار سوتو گراده را برای شبکه‌های گل و رادیو مارکا تحلیل می‌کرد، نظرات خود راجع به صحنه‌های مشکوک جدال رئال مادرید و بارسلونا را به شرح زیر عنوان کرد:

اعلام پنالتی به سود رئال مادرید

در دقیقه ۱۶، لوکاس وازکز پس از ورود به محوطه جریمه بارسلونا و برخورد به پائو کوبارسی، نقش بر زمین شد و داور به سود رئال مادرید اعلام پنالتی کرد:

به هیچ وجه پنالتی نبود. کوبارسی پایش را روی زمین گذاشت و وازکز سعی کرد با گیردادن پای خودش به پای مدافع بارسلونا به طور عمدی، پنالتی بگیرد. داور در این صحنه اشتباه کرد.

صحنه برخورد پائو کوبارسی با لوکاس وازکز توپ از خط دروازه عبور کرد؟

مشکوک‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۲۸ رخ داد، جایی که بازیکنان بارسلونا مدعی بودند توپ از خط دروازه رئال مادرید عبور کرده و گل شده‌است. فقدان تکنولوژی خط دروازه باعث شد سزار سوتو گراده چند دقیقه‌ای با کمک داور ویدیویی مشورت و اعلام کند که توپ از خط عبور نکرده‌است. رسانه‌های وابسته به هر یک از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، از دیشب تا به این لحظه تصاویر و ویدیوهای مختلفی را راجع به این صحنه منتشر و تلاش کردند تا ادعای خود را ثابت کنند. اما نظر پاول فرناندز چیست؟

هیچ تصویری برای اثبات اینکه توپ از خط عبور کرده، وجود ندارد. به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

صحنه‌ای که بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!