Web Analytics Made Easy - Statcounter


در هفته ماقبل پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال تمام مدعیان بالای جدولی به جز مس سونگون پیروز شدند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بازی‌های هفته بیست و پنجم (ماقبل پایانی نیم فصل دوم) لیگ برتر فوتسال به صورت همزمان از ساعت ۱۶ امروز(جمعه) در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.
 
امروز مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که جایگاه دومی خود در جدول قطعی شده، در روزی که فرهاد فخیم و علیرضا عسگری را در اختیار نداشت با نتیجه پنج بر یک مقابل فرش‌آرای مشهد شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گیتی پسند، مس سونگون، فرش آرا، حفاری، سوهان قم، سن ایچ ساوه، شهروند ساری و مقاومت البرز هشت تیم حاضر در مرحله حذفی هستند.
 
نتایج کامل مسابقات هفته بیست و پنجم:
پارسیان شهرقدس ۷- آذرخش بندرعباس ۵
مقاومت البرز ۲- سوهان محمد سیمای قم ۲
مس سونگون  یک- فرش آرای مشهد ۵
حفاری خوزستان ۳- شهرداری ساوه یک
ارژن شیراز یک-سن ایچ ساوه ۲
اهورا بهبهان ۲- گیتی پسند اصفهان ۶
شهروند ساری ۴- مقاومت قرچک ۴
 
برنامه هفته پایانی نیم‌فصل دوم(هفته بیست و ششم):
پنجشنبه ۲۷ دیماه- ساعت ۱۶
سوهان محمدسیمای قم- پارسیان شهرقدس
سن ایچ ساوه -شهروند ساری
شهرداری ساوه- مقاومت البرز
فرش آرای مشهد-ارژن شیراز
گیتی پسند اصفهان- حفاری خوزستان
آذرخش بندرعباس- مس سونگون ورزقان
مقاومت قرچک- اهورا بهبهان 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی عنوان قهرمانی فوتسال قم لیگ برتر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!