Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی گفت: دو نفر در تاریخ هشتم تیر ماه امسال با اجیر کردن ۴ جوان و تطمیع آن‌ها نقشه قتل و سوءقصد به جان حراست اداره کل ارشاد استان را طراحی می‌کنند که خوشبختانه در این مسیر ناکام می‌مانند.

وی در تشریح این مطلب ادامه داد: یک خانم که کارمند نهاد کتابخانه شهرستان زهک بوده با همراهی رییس اداره ارشاد زهک به دلیل خصومت شخصی اقدام به این کار کرده‌اند، که در ابتدا ۴ متهم دستگیر شدند و پس از انجام تحقیقات اولیه با قرار وثیقه آزاد شدند، اما دو متهم اصلی ۳ روز گذشته دستگیر و در بازداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدی‌راد ضمن تحسین از اقدامات و عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در این رابطه گفت: حسب گزارش شفاهی ضابطین ظاهرا به دلیل عدم موافقت مسئول حراست اداره کل ارشاد استان با گرفتن پست جدید آن خانم در نهاد کتابخانه این سوءقصد انجام شده است، اما برای مشخص شدن ابعاد موضوع تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده ادامه دارد و با متهمان طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسئول حراست اداره کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان در ۸ تیرماه سال جاری توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از انجام عمل جراحی طی چند روز گذشته از بیمارستان ترخیص شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادستان سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • ۹۴ مرکز رصد مسائل فرهنگی در کشور شناسایی شده است