Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ امرالله الطافي قهرمان رشته ورزشي آمادگي جسماني در گفتگو با خبرگزاري بسيج از كسب عنوان قهرماني اين رشته ورزشي در بين نيروهاي مسلح سطح كشور خبر داد و گفت : اين مسابقات در اواسط دي ماه، به ميزباني يگان ويژه كشور در استان تهران برگزار شد.

وي در ادامه افزود : اين دوره مسابقات كه هفت تيم از رده هاي مختلف نيروهاي مسلح كشور حضور داشتند ؛ بنده به عنوان نماينده سپاه پاسداران در رده بالاي 45 سال انفرادي و در بين 15 نفر مقام اول اين رشته ورزشي را كسب نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الطافي همچنين تصريح كرد : در اين دوره از مسابقات كه در چهار رده سني برگزار شد ، تيم آمادگي جسماني سپاه پاسداران در رده  تيمي به مقام دوم دست پيدا كرد.

ورزشكار بسيجي گفت : بنده حدود 50 سال سن دارم و مدت 20 سال هم در اين مسابقات شركت مي كنم و درهربار از برگزاري اين مسابقات به مقام خوبي دست پيدا كرده ام و تعداد 15 بارهم درهمين رشته آمادگي جسماني و در سطح استاني حائز رتبه شده ام .

وي در پايان با انتقاد از عدم توجه مسئولين ورزشي كشور به اين رشته گفت : مسئولين ورزشي كشور و استان توجهي به اين رشته ورزشي نمي كنند و اين در حاليست كه آمادگي جسماني لازمه هر فعاليت حرفه اي ورزشي بوده و بايد هزينه لازم و امكانات مناسبي ازسوي مسئولين جهت رشد اين ورزش دربين جوانان داده شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان