Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:11:50 GMT

غرب در دور باطل خطای محاسباتی + صوت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۴۴۱۵

غرب در دور باطل خطای محاسباتی + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع خطای محاسباتی غرب در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

پایگاه اینترنتی سازمان سیا یکی از دلایل اشتباه محاسباتی آمریکا در پیش بینی انقلاب اسلامی ایران این نکته است که تحلیلگران آمریکایی نتوانسته‌اند ماهیت مخالفت‌های مردمی به ویژه جنبه دینی آن را متوجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: روایت یک رویداد مهم در تاریخ ایران توسط رهبر انقلاب + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

شکست چهل ساله آمریکا در برابر ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیک بامدادی دانلود صوت پیک بامدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است

در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

عمل انقلابی، حکیمانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی در برابر رویکرد‌های انحرافی موجب تثبیت این شجره طیبه و تداوم افتخارات آن در دفاع همه جانبه از جغرافیای ارزش‌ها و اصول و جغرافیای سرزمین مقدس ایران اسلامی شد.

حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان در دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران ماندگار هست و چراغ راه همه مجاهدان عرصه حق و باطل است. مجاهدان پاکباخته ارتش اسلامی و مکتبی ایران با شناخت دقیق و بصیرت عمیق از صراط مستقیم انقلاب اسلامی از آغاز تا تداوم انقلاب الگوی درخشانی ساخته‌اند که روز به روز صبغه الهی آن بیشتر می‌شود و مایه امید مستضعفان و بیم مستکبران عالم گردیده و نام مبارک ارتش اسلامی ایران لرزه به اندام مستکبرین می‌اندازد.

ارتش جمهوری اسلامی در دوران ۴۴ ساله انقلاب در همه صحنه‌ها و میدان‌های داخلی حمایت و دفاع از میهن اسلامی و سرزمین قهرمان پرور ایران پیشگام و پیشرو بوده و مایه افتخار آحاد ایرانیان است و از سویی عزت راهبردی و صلابت ایران اسلامی مرهون اقدامات جهادی، ایثار، رزمندگی و فداکاری عناصر مومن و مکتبی در ارتش جمهوری اسلامی است، آنچنان‌که این عزت روز افزون امروز فراگیر شده و مایه دلشادی همه آزادگان جهان است.

هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرز‌های مقدس ایران اسلامی به ویژه دفاع مشروع و عملیات وعده صادق در مقابل اشتباه رژیم خبیث صهیونیستی، تصویری جان‌افزا برای نشان شکوهمندی ایران است که همواره زمینه آمادگی‌های روز افزون در طراحی و عمل مورد نیاز انقلاب اسلامی را بیشتر نموده است. دستاورد‌های افتخارآمیز ارتش و افسران با ایمان این ساختار الهی در حوزه علم و فناروی، دفاعی، نظامی در همه ابعاد نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند موجب ایجاد بازدارندگی و پایان دوران «بزن در رو» توسط مستکبران شده است.

سپاه فجراستان فارس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش مکتبی و اسلامی و افتخار آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشته و این روز را به آحاد رزمندگان و مجاهدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد
  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • امیر عبداللهیان : ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل با شدت بیشتری پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است