Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:49:21 GMT

اجرای ویژه برنامه ۱۰ شب،۱۰ مسجد در دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۱۴۴

اجرای ویژه برنامه ۱۰ شب،۱۰ مسجد در دهه مبارک فجر

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب گفت: ویژه برنامه ۱۰شب – ۱۰ مسجد با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر در میاندوآب برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه مسجد از مهمترین نهادهای جامعه اسلامی به شمار می آید، اظهار کرد: مسجد نقطه شروع نهضت امام راحل و قیام و خروش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب افزود: پیوند مسجد و انقلاب پیوندی ناگسستنی و همیشگی است چرا که مسجد پایگاه عبادت و سیاست و مظهر آمیختگی دنیا و آخرت است.

وی گفت: مسجد نقش سرنوشت ساز و پر رنگی در شکل گیری و تداوم تاریخ انقلاب اسلامی داشته و در هشت سال دفاع مقدس دوران سازندگی و سایر برهه های انقلاب نیز مسجد خط مقدّم تصمیم گیری، مشارکت مردمی و طرح و نظر بوده است.

قنبری تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای برپایی ویژه برنامه های مختلف در مساجد برای گروه های مردمی بوده و بهترین فرصت برای انعکاس خدمات نظام اسلامی به مردم، بیان پیشرفت ها و موفقیت های کشور است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب به برگزاری جلسه کمیته مساجد و تشکل های دینی اشاره و اظهار کرد:به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت انجمن های اسلامی، هیأت مذهبی و فراهم سازی حضور و مشارکت نمازگزاران و فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت چهره های ممتاز قرآنی در صحنه های مختلف انقلاب و نظام، این کمیته تشکیل و برنامه های این ایام بررسی شد.

وی گفت: اجرای ویژه برنامه ۱۰شب – ۱۰ مسجد  با محوریت گفتمان انقلاب و مراسم های ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی- اسلامی ، بصیرت افزایی و محافل انس با قرآن کریم و برگزاری طرح تلاوت نور و مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های مساجد و همایش فعالان فرهنگی، قرآنی و همایش نقش هیأت مذهبی و مساجد و مادحین و ذاکرین و نقش آنان در ایجاد تداوم انقلاب و دیدار با خانوده های شهدا و زیارت مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های این کمیته به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در میاندوآب است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بسیج دانشجویی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در پی حمله موشکی سپاه به رژیم جعلی صهیونیستی در مراسمی با پخش شیرینی و سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

امام جمعه میاندوآب در این اجتماع با تبریک پیروزی‌های ظفرمندانه سپاه پاسداران و محور مقاومت در عملیات یوم انتقام از سپاه پاسداران به عنوان دژ مستحکم اسلام در برابر استکبار جهانی یاد کرد.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در ادامه افزود: در طول تاریخ بشریت همیشه نور و ظلمت و حق و باطل باهم درگیر بوده و تا روز قیامت این تضاد ادامه خواهد داشت؛ چراکه انسان‌ها برای به‌دست آوردن منافع خویش همیشه باهم در تضاد هستند.

وی متذکر شد: در این برهه از تاربخ استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر ترور و جنایتی می‌زند و با به شهادت رساندن سرداران بزرگ اسلام دنبال تضعیف مکتب اسلام و جایگاه اولین قبله مسلمانان است که با هوشیاری حافظان و مدافعان سبزپوش انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها دشمن ناکام مانده و امروز شهادت سرداران بزرگی همچون سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک و نزدیک‌تر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی