Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت موافقت سرمربی یوونتوس، لئوناردو اسپیناتزولا به بولونیا می پیوندد.

طرفداری- بولونیا برای فرار از منطقه سقوط می خواهد به خوبی خود را تقویت کند و گزینه اصلی آن ها برای پست دفاع چپ، لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع 25 ساله یوونتوس است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، روز جمعه مدیرورزشی بولونیا با ایجنت اسپیناتزولا دیدار کرده تا بازیکن را برای این انتقال متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات میان طرفین به خوبی پیش رفت اما تصمیم گیرنده نهایی در خصوص این انتقال، ماسیمیلیانو الگری است. در صورتی که سرمربی یوونتوس چراغ سبز نشان دهد، اسپیناتزولا به صورت قرضی راهی بولونیا می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس

ستاره ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل نارضایتی از تصمیمات فنی سرمربی‌اش، ممکن است فصل آینده در تورین نماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده فدریکو کیه‌زا در تیم فوتبال یوونتوس از آن چیزی که بود مبهم‌تر شد. احتمال خروج بال ایتالیایی از جمع تورینی‌ها از اوایل فصل مطرح بود و با کمرنگ‌تر شدن نقش او در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری، این احتمال قوت گرفته است.

کیه‌زا در جریان بازی اخیر یوونتوس مقابل تورینو، هنگام تعویض شدن در دقیقه 64 اعتراض شدید خود نسبت به این تصمیم آلگری را با در‌آوردن پیراهن خود و پرتاب کفش‌هایش، نشان داد و گفت: «همیشه من اولین نفرم که باید تعویض شود.»

این نخستین بار در این فصل سری A نیست که ستاره سابق فیورنتینا در اوایل نیمه دوم تعویض می‌شود. در واقع در 8 بازی اخیر یوونتوس در سری A، کیه‌زا همواره در حوالی دقیقه 60 مجبور به ترک میدان شده و این موضوع ممکن است او را برای ماندن در بیانکونری دچار تردید کند به خصوص اگر مدیران بانوی پیر در پایان فصل تصمیم به ابقای آلگری بگیرند.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

کیه‌زا تا پایان فصل آینده با یووه قرارداد دارد و هنوز برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان نداده است. این در حالی است که تضمینی برای ماندن آلگری وجود ندارد و انتظار می‌رود که او قبل از پایان فصل با کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی باشگاه جلسه‌ای داشته باشد تا درباره آینده‌اش تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • جدایی خمز از تراکتور
  • رسمی؛ جدایی خمس از جمع تراکتوری‌ها
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • آمریکا و صهیونیست دیگر تصمیم گیرنده نیستند
  • منطقه وارد مرحله جدیدی شده است/دیگر اسرائیل تصمیم گیرنده نیست
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • نگاهی به روند یوونتوس در فصل ۲۰۲۳/۲۴؛ سقوط آزاد با اعجوبه‌ای به نام ماسیمیلیانو الگری
  • الگری: رتبه یوونتوس در پایان فصل مهم نیست، فقط کسب سهمیه اهمیت دارد
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس