Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@18:36:33 GMT

فسخ قرارداد تراکتوری‌ها با بازیکن انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۳۲۷

ساعت24-تراکتوری‌ها با هافبک انگلیسی خود خداحافظی کردند تا تغییرات زمستانی این تیم با خروج بازیکن خارجی ادامه داشته باشد.

 پس از خروج محمد تقوی از تراکتورسازی، تغییرات در تیم تبریزی آغاز شده است. هری فوریستر، هافبک ۲۸ ساله تیم فوتبال تراکتورسازی قرارداد خود با این تیم تبریزی را فسخ کرد. این بازیکن با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم تراکتورسازی درآمده بود و پس از انتقال به ماشین سازی نیز قرار بود به مدت ۲ سال در تیم دیگر شهر تبریز بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبلغ قرارداد این بازیکن اهل انگلستان با تراکتورسازی تبریز در سایت ترانسفر مارکت ۳۰۰ هزار یورو اعلام شده بود

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو

دکو مهارت‌های جورجینیو را تحسین می‌کند و ممکن است برای جذب آزاد او در تابستان پیش رو اقدام کند

طرفداری | قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نشده‌است. بر اساس خبرها، هافبک ایتالیایی از تاخیر آرسنال در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد خسته شده و به فکر جدایی از این باشگاه افتاده‌است. ایجنت جورجینیو نیز چندی پیش اعلام کرده‌بود موکلش از حضور در لالیگا و بازی برای بارسلونا استقبال می‌کند.

به گزارش اسپورت، دکو (مدیرورزشی بارسلونا) از طرفداران جورجینیو است و ضمن تحسین این بازیکن، او را گزینه جالبی برای تقویت ترکیب بارسلونا می‌داند. جورجینیو در فصل جاری 26 بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت 1 پاس گل شده‌است. گفتنی است در قرارداد این بازیکن با آرسنال، بند تمدید یک ساله نیز وجود دارد که تا این لحظه، فعال نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس