Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:12:16 GMT

طرح آبرساني 18 روستاي نير اجرا مي شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۵۱۹

طرح آبرساني 18 روستاي نير اجرا مي شود

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل از اجراي طرح آبرساني 18 روستاي شهرستان نير خبر داد.

به گزارش ايرنا ، فرامرز بهنژاد روز شنبه در نشستي با فرماندار نير افزود: فاز سوم مجتمع آبرساني شهيد کسايي نير هم که 13 روستا را پوشش خواهد داد، در دست مطالعه مي باشد.
وي گفت: مجتمع آبرساني شهيد محمدزاده نير هم که در اولين فاز به 6 روستا آبرساني کرده هم اکنون نيز در فاز بعدي در حال اجرا مي باشد که در مجموع به 18 روستا اين مجتمع آبرساني مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنژاد اظهار داشت: طرح آبرساني به 2 روستاي مولان عليا و سفلي نيز با صرف سه ميليارد ريال اجرا شده که در مرحله کنتور گذاري مي باشد و بهسازي چشمه و مخزن آب روستاي کريق بزرگ هم با صرف يک ميليارد ريال اعتبار به پايان رسيد.
وي به اولويت کاري شرکت آب و فاضلاب روستايي در شهرستان نير اشاره کرد و افزود: بازسازي مخزن آب روستاي پيرنق و اصلاح سه کيلومتر از خط انتقال مجتمع ملااحمد جزو اولويت کاري اين شرکت در شهرستان نير مي باشد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل اظهار داشت: تاکنون در پنج روستاي شهرستان نير پروژه فاضلاب اجرا شده و 2 روستاي جوراب و کمال آباد نيز در مرحله تعيين پيمانکاربراي اجرا قرار دارد.
فرماندار نير هم در اين نشست گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده و فاقد دهياري با تعيين اولويت به پروژه هاي آبرساني روستايي شهرستان نير اعتبارات مورد نياز را در حد مناسب تزريق خواهيم کرد.
ابراهيم امامي در خصوص آبگرم سقزچي اظهار داشت: اين آبگرم يکي از مناطق بکر و داراي پتانسيل براي سرمايه گذاري است که سرمايه گذار قبلي اين پروژه پس از گذشت چند سال نتوانست به تعهدات خود عمل کند و خلع يد شد.
او افزود: اکنون بدنبال سرمايه گذار واقعي هستيم که در اين 2 آبگرم در سقزچي سرمايه گذاري کند.
امامي بيان کرد: اين 2 آبگرم به صورت موقت براي ساماندهي تحويل دهياري مي شود.
شهرستان نير در جنوب غربي اردبيل است.
7116/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد