Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در گیلان گفت: در اثر این حادثه 13 مسافر مصدوم شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با جزئیات تصادف کامیون با مینی‌بوس در گیلان اظهار د اشت:‌این حادثه ساعت 4:48 صبح در محور صومعه‌سرا ـ‌ ضیابر در منطقه اباتر گیلان به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اثر این حادثه 13 مسافر مصدوم شدند که توسط نیروهای هلال‌احمر و اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سلطان خواستگاری کیست؟! این دختر ایرانی با 500 خواستگار رکورد زد ! + سند خودکشی عجیب دختر آرایشگر شمالی در بام تهران / 9 صبح امروز رخ داد تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! دختر رزمی کار معروف خلافکار مسلح را تا سرحد مرگ کتک زد+ تصاویر قتل فجیع در آریاشهر تهران/ لیلا و دوستش در خانه مرد تنها چه می کردند ؟ 15 ساله بودم که با آمدن بچه محمود به ناچار مرا عروس خودش کرد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد فریاد های دردناک رویا 13 ساله که قرار بود عروس داماد 40 ساله شود پشت پرده فیلم کتک زدن دختر تهرانی توسط پسر سیرجانی / شهرت با بی آبرویی ! زنده زنده آتش زدن غلام پایان یک داستان عشقی+ عکس تولد گوسفند 8 پا در فارس+ عکس عکس / 2 قلوهای نجات یافته از زایمان مادر بیمار مریوانی ثروتمندترین مرد دنیا همسرش را طلاق داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث تصادف حادثه اخبار حوادث گیلان مسافر کامیون برخورد مینی بوس عکس فیلم قتل دختر مرد عجیب معلم پلیس زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد

سرگرد حسن براهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق شدند مقدار ۳۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با سوداگران مرگ و عاملان ایجاد نا امنی در جامعه برخورد می‌کند ضمن اینکه از شهروندان تقاضا داریم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق، خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6078034

دیگر خبرها

  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز