Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@23:13:44 GMT

سیزدهمین نمایشگاه کتاب قزوین با 30 درصد تخفیف

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۹۵۲

سیزدهمین نمایشگاه کتاب قزوین با 30 درصد تخفیف

به گزارش ایکنا از قزوین، محل دائمی نمایشگاه‌های قزوین به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، در بهمن‌ماه میزبان سیزدهمین نمایشگاه کتاب قزوین خواهد شد.
تاکنون 640 ناشر کشوری برای شرکت در این نمایشگاه کتاب که هشتم تا سیزدهم بهمن‌ماه امسال برپا خواهد شد، ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز تعداد ناشران استانی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سیزدهمین نمایشگاه کتاب قزوین پنج میلیارد ریال یارانه به‌صورت بن برا‌ی علاقه‌مندان به کتاب در این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده و کتاب‌ها با 30 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه خواهد شد.
به گزارش ایکنا، طبق گفته مسئولان امر نقاط محروم و اقشار آسیب‌پذیر برای خرید بن کتاب در اولویت قرار دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب قزوین ایکنا قزوین دهه فجر در قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ قائم‌مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

علی رمضانی افزود: «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی است شعار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت