Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@08:35:19 GMT

فرمانده کل سپاه روز پرستار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۶۰۸۹

به گزارش ایلنا، همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) و روز پرستار، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران محترمه و برادران ارجمند پرستار

سلام علیکم

خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) ، اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را ((که سجایای والای رفتاری، اخلاقی و عبادی او بر تارک پرفروغ آسمان ولایت چون نجمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است)) به شما خواهران و برداران عزیز پرستار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید در بین تمامی ملکات فاضله آن بانوی پرصلابت، صبور و فداکار، ملکه پرستاری او از خاندان اهل بیت علیهم السلام (همچون غمخواری پدر در مدینه و کوفه تا همراز و همراهی برادر در کربلا و پرستاری قافله در شام و ...) برجسته می نمایاند و این مصداق و گواه صادقی است از حقیقت روح پرستاری، و سالگشت ولادت آن "عالمه غیر معلمه" نیز یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به تاسی از آن بزرگ پرستار اسلام، با خدمات طاقت فرسا و بی دریغشان همواره نقش بارز خود را در سلامت جسم، روح و روان جامعه اسلامی بخوبی به تصویر می کشد.

همان مهربانان احیاگری که نقششان هنر است نه پیشه، هنر سوختن و افروختن، هنر محبت و ایثار، هنر مداواگری. آنانکه عارفانه و خالصانه راحتی و آسایش را در التیام تن های رنجور بیماران برنمی تابند و گوهر زیبای عمل خود را به عیار زخارف دنیا محک نمی زنند.

اینجانب "روز پرستار" را که مزین به نام مبارک حضرت زینب (سلام الله علیها) است به شما پرستاران ایثارگر تبریک عرض نموده و از تلاش های ارزشمند و طاقت‌فرسای تان صمیمانه تقدیر می نمایم.

بی تردید وظیفه سنگین شما در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود. از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و توفیقتان را مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار در این شهر شمالی/ فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.

تسنیم در گزارشی نوشت: خبری مبنی بر استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس، سه شنبه گذشته؛ ۲۱ فروردین در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله برخی مسئولان چالوس درصدد انکار و تکذیب آن برآمدند از جمله مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس که در گفت و گو با خبرگزاری ها تاکید کرد: این اطلاعات صحت ندارد.

حدیث گردکلی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس به ایرنا گفته بود: "تعداد اندکی از همکاران شبکه بهداشت و درمان ( شامل دو نفر نیروی شرکتی ، دو ماما و دو نفر از پرستاران) سال گذشته به دلایل شخصی مانند مشکلات خانوادگی یا مهاجرت، تقاضای انتقالی یا جابه‌جایی داده بودند. دو نیروی شرکتی شبکه بهداشت و درمان نیز اوایل امسال درخواست انتقالی دادند که دانشگاه علوم پزشکی به دلیل کمبود نیرو با آن مخالفت کرد. سرانجام این ۲ پرستار مدتی دست از کار کشیدند، به عبارتی سرشیفت کاری حاضر نشدند و این موضوع به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان گزارش شد که در نهایت از بیمارستان اخراج شدند، اما اینکه در فضای مجازی اعلام شده ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی به دلیل مشکلاتی که در سیستم بهداشت و درمان وجود دارد، استعفا داده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد."

با وجود تکذیب مسئولان بهداشت و درمان چالوس اما شایعات استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان چالوس همچنان داغ بود و اخبار ضد و نقیضی از بیمارستان به بیرون درز کرده و در فضای مجازی منتشر می‌شد. از همین رو خبرنگار به سراغ فرماندار شهرستان چالوس رفت تا صحت و سقم این خبر را از زبان او بشنود.

فرماندار چالوس اما گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.

محمد شریفی افزود: از یک ماه گذشته درخصوص تغییر رئیس بیمارستان طالقانی با دانشگاه علوم پزشکی صحبت کرده بودیم که با موافقت دکتر غلامی؛ رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی همراه بود.

فرماندار چالوس تاکید کرد: ابتدا باید مدیریت جدید معرفی شود و پس از آن به مشکلات بیمارستان رسیدگی و اوضاع آن ساماندهی شود.

وی ادامه داد: در طی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان طالقانی در حضور رئیس و مدیر بیمارستان، از کمبود دارو و تجهیزات گلایه شد و دکتر کریمی؛ معاون وزیر بهداشت این ضعف را مربوط به مدیریت بیمارستان دانست.

شریفی گفت: به گفته معاون درمان وزارت بهداشت هیچگونه کمبودی در زمینه تامین سرم نداریم و حتی صادر نیز می‌شود، اما مدیریت این بیمارستان درخواست و مطالبه‌ای برای دریافت دارو و تجهیزات ندارد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه با تعداد زیادی از پرستاران ملاقات داشتم و با آنها گفت‌وگو کردم، افزود: خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم.

شریفی گفت: استاندار مازندران نیز چندی پیش در حاشیه بازدید دفتر استانداری غرب مازندران - نوشهر گفته بود به دلیل نارضایتی مردم از روند خدمات بیمارستان آیت الله طالقانی، مدیریت بیمارستان تامین اجتماعی چالوس به زودی برکنار می‌شود.

فرماندار چالوس پیش از این نیز در نشست شورای اداری شهرستان گفته بود بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های کلاردشت و نوشهر است، اما مردم از دریافت کمترین خدمات بی بهره‌اند.

نارضایتی بسیار زیادی از بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس وجود دارد؛ نارضایتی مردم از نحوه خدمات دهی این بیمارستان و کمبود امکانات نظیر نبود تجهیزات و دارو، حضور نیافتن به موقع پزشکان، خدمات نامناسب و ... نارضایتی از بیمارستان حالا مدتی است که دامن پرسنل و نیرهای آن نظیر پرستاران را هم گرفته است که به نظر می‌رسد همه اینها به نوعی به مدیریت نامطلوب بیمارستان برمی‌گردد.

هرچند دکتر حدیث گردکلی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس پیش از این ضمن تایید کمبود امکانات و تجهیزات در این بیمارستان به خبرگزاری‌ها گفته بود: وقتی که این مرکز درمانی طلب میلیاردی از بیمه تامین اجتماعی و دیگر شرکت‌های بیمه‌گر و از طرفی بدهی‌های سنگینی به شرکت‌های دارویی دارد، به طور طبیعی نمی‌توان امکانات و تجهیزات آن را تقویت کرد.

گردکلی تاکید با اشاره به اینکه سال گذشته بابت دارو حدود ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده، در حالی که این بیمارستان طلب میلیاردی از تامین اجتماعی دارد، تاکید کرده بود که تا این طلب‌ها وصول نشود، در ارائه خدمات با مشکلات و چالش مواجه خواهیم بود.

بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس با برخورداری از ۵۲۰ کادر درمانی، خدماتی و پشتیبانی دارای بخش‌های مختلف پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، پاتولوژی، سی تی اسکن، ام آر ای، اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، هموفیلی، دیالیز و تالاسمی است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894478

دیگر خبرها

  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • «وعده‌ صادق» جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • تحولات کنونی مطابق میل استکبار پیش نخواهد رفت
  • استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار در این شهر شمالی/ فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دست جمعی 20 پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس/ فرماندار: تکذیب نمی‌کنم