Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی صدرالساداتی با انتشار این عکس نوشت:

آقای دورازهی پس از پخش آن کلیپ کذایی، آن را تقطیع شده دانست و تکذیب کرد و خواستار مجازات کارمند گمرک شد... چندی بعد مشخص شد که کلیپ مشکلی نداشته، تخلف کرده و هیچ وقت بخاطر دروغی که درمورد کلیپ گفت عذرخواهی علنی نکرد...

اما پیشنهاد من به خانم حسینی که تخلفشان در ویلای لواسان را تکذیب کردند و عزم شکایت دارند این است که اگر معلوم شد تخلف کردید و تکذیبتان درست نبود، بیایید یک کار مهم کنید!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیایید از این یک سال پایانی نمایندگی بگذرید و یک رسم زیبا را در جمهوری اسلامی ایران پایه ریزی کنید و آن اینکه بخاطر خلاف واقع گفتن به مردم، و سلب اعتماد آنها نسبت به جایگاه مجلس شورای #اسلامی، ابراز ندامت کرده و استعفا دهید!.
باور کنید مردم این ویلا را فراموش میکنند اما شجاعت و خط شکنی شما در استعفا در تاریخ جمهوری اسلامی می ماند... خصوصا اگر این رسم در مسئولین دیگر ادامه پیدا کند...
پ.ن: هر کس سنت حسنه ای را بنا کرد، اجر هر کس که به آن عمل کند را میبرد

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملیات شکوهمند «وعده صادق» بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و هو المستعان و المعین
سپاس خداوند متعال را که یکبار دیگر عزت و اقتدار را به مردم شریف ایران اسلامی ارزانی داشت.
عملیات شکوهمندانه و موفقیت‌آمیز "وعده صادق" که بر اساس حق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت خود طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، به همه مستکبران جهان نشان داد که ایران مقتدر، شجاعانه از عزت، آبرو و امنیت خویش دفاع می‌کند و در این مهم ذره‌ای خوف به خود راه نخواهد داد.
رژیم منحوس صهیونیستی در این چند سال اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی ما زد که هر بار با صبر راهبردی نظام اسلامی روبرو شد، اما این‌بار که به خود جرئت حمله به کنسولگری ما (که به مثابه خاک کشور است) را داد، با پاسخ کوبنده و سیلی فراموش نشدنی ایران قوی روبرو شد؛ و این سیلی در واقع اخطاری دردناک بود، تا هم رژیم اشغالگر و هم همه حامیانش بدانند، که جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاک خویش با احدی شوخی ندارد.
اینجانب ضمن تبریک این پیروزی عزتمندانه به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا، همه مردم غیور ایران اسلامی و بخصوص مردم انقلابی استان قم، از زحمات مجاهدانه سرداران تا سربازان مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های خالصانه نیرو‌های مسلح در راه آزادی، امنیت و اقتدار ایران عزیز تشکر و قدردانی می‌نمایم؛ و خاضعانه از درگاه خداوند منان، پایان ظلم ظالمان عالم با ظهور عاجل حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواحنافداه را مسئلت دارم.
نماینده مردم شریف استان قم
احمد امیرآبادی فراهانی

دیگر خبرها

  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
  • توصیه روزنامه جمهوری به مسئولان: کار سختی است اما استعفا دهید
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟