Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:13:17 GMT

واردات دام زنده از رومانی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۶۴۸۷

واردات دام زنده از رومانی

علی اصغر ملکی گفت: با واردات دام زنده از رومانی، قیمت گوشت در بازار کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: اگر فرآیند توزیع در بازار بهتر و مناسب تر باشد و گوشت قرمز در دسترس همگان قرار گیرد به یقین قیمت ها کاهش خواهد یافت.

وی همچنین با بیان اینکه واردات گوشت قرمز به دلیل تعطیلات ژانویه محدود و همین مسئله بر قیمت گوشت در بازار داخلی افزوده است، اظهارداشت: واردات دام زنده ضمن اشتغالزایی در کشور تاثیر 100 درصدی بر آلایش های خوراکی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت گوسفندی با اعلام اینکه قیمت وارداتی دام ارزانتر از دام داخلی است، ادامه داد: گوشت دام وارداتی با نرخ هر کیگوگرم 40 هزار تومان در اختیار مردم قرار داده می شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر رسیدگی به مسئله قاچاق دام زنده از کشور افزود: گوشت دام ایرانی بالاترین کیفیت را در جهان دارد.

ملکی اظهارداشت: بازار در شرایط کنونی با کمبود گوشت و دام زنده روبروست که باید با انجام واردات نسبت به تامین این کالا اقدام کرد.

وی در ادامه یادآورشد: اگر میزان گوشت وارداتی بازار کشور را به طورکامل پوشش دهد هر کیلوگرم گوشت با قیمت 40 هزار تومان عرضه خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: واردات دام زنده بازار قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳