Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا صباغیان نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  به مصوبات خوب مجلس برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت: یک درصد از هزینه‌های دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و شرکت‌های انتفاعی وابسته به دولت، به آموزش و پرورش داده می‌شود که در صورت عملی شدن، تحول خوبی در حوزه آموزش و پرورش رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجمع نمایندگان استان یزد حق رایگان انشعاب گاز، آب و برق برای مدارس و پرداخت بهای آب، برق و گاز تا سقف استاندارد را از دیگر اقدام‌ها در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد و ادامه داد: مصوب شد که عوارض برای زمین‌های مزروعی ، مسکونی و تجاری آموزش و پرورش در صورت تغییر کاربری پرداخت نشود و گرفتن پروانه و مجوز نیز رایگان باشد.

صباغیان با اشاره به یکی از مشکلات عمده فرهنگیان در رابطه با بیمه تصریح کرد: بیمه آتیه سازان خدمات خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و اگر این روند ادامه داشته باشد، بیمه دیگری برای فرهنگیان جایگزین می‌شود.

افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان و فرهنگیان و یکسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از دیگر مباحثی بود که صباغیان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ ا

نشست فرهنگیان بافق برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی نشست هم اندیشی با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در کنار آموزش باید به رویکرد تربیت پرداخته شود و منشا چالش‌ها از غفلت در حوزه پرورش است؛ از این رو، تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود.

محسن نصرپور با اشاره به تبیین بیش از پیش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش، ایده‌ها و سوژه‌های جذاب برای ساخت برنامه و الگو سازی معرفی کند؛ اثر بخش بودن یک کار به فرهنگ سازی دائمی آن بستگی دارد.

وی  بر تشکیل کارگروه مشترک همراه با امضای تفاهمنامه برای تولید محصولات مرتبط با آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: هفتصد برنامه در سطح استان در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

شوشتری با تاکید بیشتر بر تعامل با رسانه ملی، افزود: زنگ سپاس معلم، غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از معلم‌های شاخص، یادمان معلم‌های شهید، جشنواره معلم پژوهنده و گرامیداشت معلم‌های برتر از برنامه‌های این هفته با شعار همه مدیون تو هستیم، است.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان نیز درخواستی مبنی بر ایجاد یک هنرستان در رشته‌های مرتبط با صداوسیما مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش