Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار شهرستان اسلامشهر در مراسم کلنگ زنی پروژه مترو اسلامشهر گفت: پروژه‌ای که امروز کلنگ آن بر زمین زده می‌شود، یکی از پروژه‌های وحدت آفرین در استان تهران است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات عمرانی متروی اسلامشهربا حضور محسنی بندپی، استاندار تهران، عارف، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، جمالی نژاد، معاون وزیر کشور، امامی‌امین و تواهن، معاونان استاندار تهران، حضرتی، کواکبیان، مافی، سعیدی، جلودارزاده، سیاوشی، علیجانی، اولاد قباد، صادقی و موسوی، نمایندگان تهران در مجلس و شهردار و فرماندار شهرستان اسلامشهر در محل کمربندی بزرگراه آزادگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسل‌پور، فرماندار اسلامشهر در این مراسم گفت: پروژه‌ای که امروز کلنگ آن بر زمین زده می‌شود، یکی از پروژه‌های وحدت آفرین در استان تهران است.

وی افزود: این پروژه در سال ۸۶ به تصویب رسید که بنا به دلایلی عملیات آن متوقف شد، ا. اکنون با تلاش همه دلسوزان و تلاشگران حوزه خدمت به مردم در نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط شاهد فعالیت آن هستیم.

مرسل پور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش ویژه‌ای در راستای اهداف این پروژه به کار گرفته و جلسات خوبی را در این خصوص برگزار کردند در این راستا جلسه‌ای با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مجمع نمایندگان استان تهران و سایر مسئولین برگزار شد که باعث تسریع در روند پروژه و برنامه ریزی هرچه منسجم‌تر آن شد.

فرماندار اسلامشهر گفت: هیئت وزیران نیز نگاه هم افزایی در روند برنامه ریزی این پروژه به کار گرفت و پیشنهاد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای واگذاری این پروژه از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر ظرف پنج روز به تصویب رسید.

فرماندار اسلامشهر گفت: خوشحالیم که در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پروژه‌ای هستیم که برخی تحقق آن را رویا تلقی می‌کردند. هر زمان در هر برنامه‌ای وحدت در دستور کار ارکان قرار بگیرد برنامه به خوبی به پیش خواهد رفت و این پروژه نماد وحدت در استان تهران است.

مرسل پور در ادامه ضمن اشاره به پیمانکاری این پروژه نیز تصریح کرد: پیمانکاری این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته که با توجه به سوابق ارزشمند این نهاد در روند ساخت مترو تهران و سایر پروژه‌های مترو امیدواریم تا شاهد ساخت هر چه سریعتر و بهتر آن طبق برنامه زمانبندی باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: تقاضای ما از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا این است که اگر از محل این پروژه انتفاعی حاصل شد دو مدرسه با نام مترو در شهرستان اسلامشهر ساخته شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو کلنگ زنی بندپی اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی