Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:51:06 GMT

غایب بزرگ تیم ملی امید در دوحه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۰۷۰

غایب بزرگ تیم ملی امید در دوحه

تیم ملی امید در حالی برای حضور در تورنمنت چهار جانبه دوحه راهی قطر می شود که رضا شکاری یکی از مهره های کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری در تمرینات اخیر تیم ملی امید که در کمپ تیم های ملی برگزار شد شرکت نکرد و طبیعی بود کرانچار نام این بازیکن را درلیست مسافران به دوحه قرار ندهد! با این حال غیبت این بازیکن در تمرینات آماده سازی تیم ملی امید در حالی که لیگ برتر روسیه تعطیل است در نوع خود جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این البته رضا شکاری گفته بود باشگاه روبین فقط برای بازی های رسمی که در تقویم فیفا گنجانده شده باشد به او اجازه ترک اردوی روبین را می دهد.

 

تیم ملی امید در روزهای 25-28 دی و 1 بهمن در دوحه به مصاف تیم های تاجیکستان، کویت و قطر می رود و با این سه بازی تعداد بازی های دوستانه تیم ملی امید به 7 بازی خواهد رسید. در حال حاضر تنها لژیونر اردوی تیم ملی امید امید نورافکن است. بازیکنی که به نظر می رسد در تعطیلات زمستانی از تیم شالروا جدا خواهد شد.

تیم امید ایران رضا شکاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران رضا شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو