Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره زمان الحاق زیردریایی فاتح به ناوگان این نیرو گفت: این زیردریایی نهم بهمن‌ماه به ناوگان نداجا ملحق می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم ختم والده فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران درباره الحاق زیردریایی فاتح به ناوگان این نیرو گفت: این زیردریایی نهم بهمن‌ماه سال جاری به ناوگان نداجا ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره زمان اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس با بیان اینکه «ان‌شاءالله به‌زودی این مأموریت آغاز می‌شود»، خاطرنشان کرد: این‌که کدام اقیانوس باشد، مهم نیست؛ چراکه در همه دریاهای آزاد امکان حضور برای همه ملت‌ها وجود دارد و هر ملتی که قدرت دریانوردی داشته باشد، می‌تواند در دریاهای آزاد حضور داشته باشد.

فرمانده نداجا همچنین درباره آخرین وضعیت ناوشکن دماند اظهار داشت: هفته پیش از روند بازسازی ناوشکن دماوند بازدید کردیم؛ تاکنون کار سازه تمام شده و اقدامات مربوط به روسازه نیز در حال اتمام است. امیدواریم تا پایان سال دماوند در آب باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دریادار خانزادی زیر دریایی فاتح فرمانده نیروی دریایی ارتش ناوگان نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) پس از برخورد دو بالگرد در هوا در جریان آموزش نمایشی برای نیروی دریایی سلطنتی مالزی، ۱۰ نفر کشته شدند.

براساس گزارش العربیه، نیروی دریایی مالزی با بیان اینکه هر ۱۰ نفر از خدمه این دو هواپیما بودند، اعلام کرد: این سانحه در ساعت ۹:۳۲ صبح امروز در پایگاه دریایی لوموت واقع در غرب ایالت پراک رخ داد.

نیروی دریایی ارتش مالزی اعلام کرد که مرگ همه قربانیان در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان پایگاه نظامی لوموت برای شناسایی، تایید شد.

سهیمی محمد سهیل، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و امداد و نجات مالزی گفت: این دو بالگرد در حین پرواز آموزشی با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان در دم جان باختند لذا تیم‌های پزشکی فرصتی برای امدادرسانی نداشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد