Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی از توزیع روزانه ۱۲ تن گوشت مرغ با نرخ مصوب در شهر اراک خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر مومنی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی گفت: به طور میانگین روزی ۱۲ تن مرغ گرم در ۱۳ فروشگاه منتخب در اراک با قیمتی ارزانتر از بازار توزیع می‌شود و این مقدار هم قابل افزایش و هم قابل توزیع در سایر مناطق استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی افزود: با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور و متعاقب آن ستاد تنظیم بازار استان مرکزی مقرر شد مقادیری مرغ گرم در فروشگاه‌های منتخب توسط مرغداران یا انجمن‌ها یا زنجیره‌های تولید توزیع شود که از روز هفدهم دی‌ماه این کار شروع شده و اثرگذاری خوبی در بازار داشته است.

وی اضافه کرد: مرغ توسط همین انجمن‌ها و زنجیره‌ها و مرغداران فرآوری و توزیع می‌شود و در قبال آن ما هم بخشی از نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های مرغداری را تامین می‌کنیم و در اختیارشان قرار می‌دهیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۸۵۰ تن گوشت گوساله منجمد حدود ۲۲۰ تن گوشت گوسفندی وارداتی و حدود ۹۵۰ تن گوشت مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها توزیع شده است.

وی بیان کرد: در پی اتفاقاتی که در بازار افتاد و تغییر نرخ ارز مقرر شد با عقد یک تفاهمنامه از هفته آینده تخم مرغ به قیمت هر شانه ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب به مصرف کنندگان عرضه شود و در قبال آن به مرغداران که این اقدام را انجام می‌دهند تسهیلاتی از قبیل: نهاده در اختیارشان قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مرکزی تنظیم بازار گوشت نرخ ارز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین