Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، متن پیام آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم به مناسبت سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب(س) و روز پرستار به این شرح است: «بسمه‌تعالی سالروز میلاد بزرگ پرستار کربلا و الگوی کامل بردباری، آگاهی و بصیرت افزایی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به‌تمامی محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان تبریک و شادباش می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید امتداد نگاه و خدمت مهرآمیز در حرفه پرستاری شمه‌ای برگرفته‌شده از این بانوی عفیفه است که آگاهی و بهبودی را برای دردمندان و بیماران به ارمغان آورده و زادروز میلاد فرخنده اش با نام زیبای پرستار زینت یافته است. روز پرستار را به جامعه فرهیخته پرستاری در جای‌جای ایران اسلامی که زینب گونه رنج ها و دشواری‌ها را در این عرصه مهم بر جان خریده و خستگی‌ناپذیر در پی التیام آلام بیماران هستند تبریک گفته و از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آن‌ها صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم. امید است پرستاران در کنار این خدمت حساس، سیره و صفات الهی حضرت زینب سلام‌الله علیها را بیش از پیش کسب نموده و در زندگی و خدمت خود جاری و ساری سازند. همت والایتان در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی را ستوده و در جوار نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توفیقات روزافزونتان را در جهت حفظ و بهبود سلامتی زائران و مجاوران ملیکه قم خواستارم.» سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا قم پیام تولیت آستان حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

ساخت ضریح مطهر حرم بانوی کرامت سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن توسط استاد متین فر تکمیل و نهایی شده و باتوجه‌به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجرا است و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

گفتنی است برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری بر روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

کد خبر 6079950

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود