Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@09:45:10 GMT

دلار به کانال ۱۱ هزار تومان برگشت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۲۶۰

دلار به کانال ۱۱ هزار تومان برگشت

نرخ ارز در بازار با نوساناتی همراه بود و قیمت دلار در صرافی ملی ۲۲۰ تومان افزایش یافت. آفتاب‌‌نیوز : بررسی نرخ ۴۷ ارز  اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای امروز (شنبه ۲۲دی ماه) ، نشان می دهد قیمت ۱۹ ارز مانند یورو نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش و نرخ ۱۸ واحد پولی  جمله پوند افزایش یافته و قیمت ۱۰ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه بیست و دوم دی ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به پنجشنبه گذشته ۴۲ هزار ریال ارزش گذاری شد. همچنین هر پوند انگلیس با ۲۳۲ ریال افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه ۵۳ هزار و ۹۲۹۷ ریال و هر یورو نیز با ۳۹۷ ریال کاهش در مدت زمان مشابه  ۴۸ هزار و ۱۶۰ ریال قیمت گذاری شد.
قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است. 
صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری می‌کنند.
قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

قیمت خرید دلار در  شعب ارزی
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش ۲۱۸ تومانی نسبت به پنجشنبه ۱۱ هزار تومان تعیین شد. 
امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۶۲۰ تومان و سه ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۱۴۱ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.قیمت خرید دلار نسبت به روز پنجشنبه، ۲۱۸ تومان، قیمت یورو ۱۵۵ تومان وقیمت پوند ۳۵۶ تومان افزایش یافته است.
ارز مسافرتی چند؟ 
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۹۸۹ تومان اعلام کرده‌اند. 
شعب منتخب بانکی، یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۸۹ تومان و ۷ ریال، می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۱۶۷ تومان افزایش یافته است.
سافران خارج از کشوری با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده می توانند از شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 896 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 976 تومان معامله می‌شود.

101 میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 736 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 628 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 952 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 157 تومان است.

بروز رسانی: سه‌‌شنبه 4  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 896  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 976

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 736

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 628

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 952

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 157

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله