Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر پیش از ظهر شنبه در جریان بررسی از واحدهای صنفی شهرستان پارس‌آباد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: اجرای حکم محکومیت مدیرعامل متخلف یکی از شرکت‌های تعاونی عشایر شهرستان پارس‌آباد توسط مراجع قضایی صادر شده است.

وی افزود: براساس شکایت امور عشایری استان و گزارش سازمان صمت مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقدار ۱۴۰ هزار کیلوگرم ذرت توسط مدیرعامل یکی از شرکت‌های تعاونی در شهرستان پارس‌آباد بلافاصله پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل یادآور شد: با ارجاع پرونده موضوع در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان پارس‌آباد با نهایت دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و صدور حکم واقع گردید.

رحیمی‌آذر یادآور شد: با توجه به مستندات موجود و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز تشخیص داده شده و شعبه مدیرعامل این شرکت را به پرداخت مبلغ دومیلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود که با تائید در شعبه تجدیدنظر پرونده وی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برخورد با هر گونه تخلف اقتصادی و تولیدی صنف‌های مختلف استان اردبیل با همکاری واحدهای نظارتی با جدیت تمام تداوم داشته تا با برهم زدندگان نظم اقتصادی بازار برخوردهای لازم انجام پذیرد.

کد خبر 4510310

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اردبیل ذرت علی رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

کلیم اله وثوقی امروز در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۱۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه در استان جابجا شده است، عمده کالاهای جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای،انواع بنزین،آب معدنی ،سیب زمینی،مصالح ساختمانی،شمش آهن،گندم و گازوئیل برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در یک ماهه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، هفت هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین،هشت هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار،هشت هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر،سه هزار تن کالا از شهرستان گرمی،هفت هزار تن کالا از شهرستان خلخال و یک‌هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

او همچنین از افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل افزود:۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر