Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صفری ملی پوش تکواندو کشورماندر گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: در گذشته هم در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم و اکنون در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم در رقابت‌ها انتخابی تیم ملی توانستم جواز ورود به اردو را کسب کنم و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکرد را در اردوی تیم ملی داشته باشم تا راهی رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:امروز سطح تکواندو ایران پیشرفت زیادی کرده است و در رقابت‌های انتخابی تیم ملی از همان مبارزه نخست تمام ورزشکاران به صورت حرفه‌ای مبارزه کردند. در تکواندو ایران در هیچ مسابقه‌ای نمی‌توان حریفی را دست کم گرفت و این موضوع نشان از سطح فنی بالای تکواندو کشور دارد. در هر رقابت بستگی دارد که روز کدام ورزشکار باشد و حتی در لیگ برتر هم تیم‌ها تا لحظه پایانی نمی‌توانند قهرمانی خود را قطعی بدانند.

صفر در باره حضورش در لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: در لیگ برتر تکواندو برای تیم لوازم خانگی کن روی شیاپ چانگ می‌روم و رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بین تیم ما و شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد زیاد است. سعی می‌کنیم که در هفته‌های باقی مانده با کسب بهترین نتایج عنوان قهرمانی این فصل از لیگ را بدست آوریم.

ملی پوش تکواندو کشورمان در پایان گفت: مسابقات لیگ در سطح بالایی قرار دارد و هر ۳ تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و تیمی در نهایت می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند که آماده‌تر باشد و امیدوارم که در پایان این فصل تیم ما با ایستادن روی سکوی نخست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

انتهای پیام/

اظهارات صفری درباره تیم ملی و لیگ برتر تکواندو مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز کاراته کای قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، مهدی مرادی کاراته کای قمی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان پس از صعود به جمع چهار نفر برتر، در بازی نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم کشور، صاحب نشان برنز شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد و در روز‌های اول و دوم این رقابت‌ها محمود و مرتضی نعمتی در رده سنی بزرگسالان، دو مدال طلا و نقره را برای قم به ارمغان آوردند.

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • 10 لحظه برتر ال کلاسیکو در رقابت های لالیگا / فیلم
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴